SARAJEVO – Domaći igrač Bingo zadržao je ugodno vodstvo u modernim trgovinama prehrambenim proizvodima u 2020, pokazuje analiza analitičke kuće Euromonitor, izvještava Indikator.ba.

Fokus Binga okom razdoblja pregleda ostao je na hipermarketima, formatu koji mu je pružio puno prostora za rast.
Euromontor navodi da su kao odgovor na pandemiju COVID-19 moderni trgovci prehrambenim proizvodima u Bosni i hercegovini svjedočili usporenom rastu vrijednosti u 2020. godini. Glavni razlog za to rezultat je pad povjerenja potrošača izazvanog sve manjom ekonomijom uslijed pandemije.
Jedini kanal na koji pandemija COVID-19 nije uticala u 2020. godini su supermarketi.
Prodajna mjesta u ovom kanalu ostala su otvorena cijelo vrijeme zaključavanja, a također su profitirala od velike površine prostora, što znači da su potrošači radije tamo kupovali kako bi izbjegli kontakt s virusom. Indikator.ba