SARAJEVO, Tržišnim markama u BiH, koje su dobile međunarodnu titulu superbrend u četvrtak naveče u Sarajevu dodijeljena su priznanja, a među 32 najbrenda su i “Nezavisne novine”.
Ceremonijom dodjele priznanja zaokružen je drugi izbor bh. superbrendova, koji organizuje Međunarodna organizacija “Superbrands” – nezavisni i globalni autoritet na području brandinga.
“Oko 900 domaćih i međunarodnih brendova, raspoređenih u 27 kategorija, našlo se na listi finalista, a 40 članova Stručnog vijeća, uglednih i priznatih predstavnika bh. poslovne javnosti, te više od 20.000 potrošača odabralo je 170 najboljih na osnovu kvalitete, pouzdanosti, prepoznatljivosti i emotivnog naboja. Od tog broja njih 32 je odlučilo da kapitalizira svoj status i predstavi se javnosti koristeći markicu superbrands”, kazao je Borut Zemljič, direktor “Superbrandsa” za Adriatic regiju.
Naglasio je da “zlatna markica” nije samo dekoracija na proizvodu, nego svojevrsno priznanje tržišnoj marki i šansa kompanijama da osvoje nove potrošače ili zadrže lojalnost postojećih.
“To je u prvom redu priznanje za minuli rad, ali predstavlja i veliku obavezu i šansu za uticaj na prodaju. Prema istraživanju agencije GfK, čak 72 posto bh. potrošača će radije kupiti proizvod koji ima oznaku superbrands, nego onaj koji to nema. Priznanje superabrands tako postaje marketinško-prodjani alat koji nosiocu brenda osigurava niz benefita”, istakao je Zemljič.
Na svečanoj dodjeli priznanja predstavljeno je i drugo izdanje publikacije “Superbrands”, koja je svojevrsna enciklopedija domaćih i stranih superbrandova na bh. tržištu.
Međunarodna organizacija “Superbrands” prisutna je u 82 zemlje, a u cijelom svijetu sarađuje s vlasnicima više od 10.000 robnih marki. Do sada je organizovala više od 200 dodjela “brending Oskara”.