BANJALUKA – Ministar trgovine i turizma Republike Srpske Denis Šulić rekao je da je trenutno u kampanju “Društveno odgovorni” uključeno 19 trgovačkih lanaca sa skoro 500 artikala sa sniženim cijenama, te da su analize pokazale da se kupovina tih proizvoda povećala za 60 odsto.
“Počeli smo sa sedam marketa, sada imamo 19, to govori da je kampanja prepoznata od svih trgovačkih lanaca koji posluju na području Srpske. Povećanje kupovine proizvoda koji su dio kampanje od 60 odsto govori da su građani Srpske prepoznali akciju”, istakao je Šulić na konferenciji za novinare u Banjaluci.
On je naveo da će Ministarstvo nastaviti aktivnosti u cilju smanjenja inflatornih udara kada je riječ o robi široke potrošnje.
“Nastavljamo da realizujemo ovu kampanju. Razgovaraćemo sa trgovačkim lancima o proširenju proizvoda. Fokusiraćemo se i na manje trgovačke lance koji rade na području jedne lokalne zajednice kako bismo što više proširili broj trgovačkih lanaca koji su dio kampanje, a građanima omogućili da u svojim lokalnim zajednicama imaju izbor različitih marketa koji su dio kampanje“, rekao je Šulić.
On je naveo da je zahvaljujući navedenoj kampanji povećana i kupovina domaćih proizvoda. Šulić je dodao da će se u Srpskoj nastaviti kontrola pridržavanja donesene marže na naftu i naftne derivate.
“Imamo inspekcijske organe koji će nastaviti da kontrolišu sve anomalije koje se pojave na tržištu”, naveo je Šulić. SRNA