PEKING, Za kinesku kompaniju Xiaomi mnogi nikada nisu čuli, uglavnom zbog toga što njeni proizvodi teško mogu da se nađu van domaćeg tržišta. Smartfon Mi-3 prijeti da bude popularniji od iPhone-a i od najnovijih Samsungovih modela.
Bivši Guglov potpredsjednik odjeljenja za razvoj Androida Hugo Barra objavio je nedavno da prelazi u Xiaomi, što je za ljubitelje tehnologije bio znak da se u toj kompaniji nešto mnogo dobro dešava.
I zaista, kada je svjetlost dana, doduše preko zvaničnog internet sajta, ugledao Mi-3, 100.000 primjeraka ovog telefona prodato je za samo 86 sekundi! Odgovor za nezabilježen rezultat prodaje jednog telefona u svijetu nalazi se u cijeni od oko 327 dolara i to za 16 GB memorije, dok se uređaj sa 64 GB memorije prodavao za otprilike 410 dolara. Popularnost ovog proizvođača liježi u niskim cijenama i odličnom zapažanju onoga što vrednuju konzumenti putem komentara.
Treća verzija njihovog smartfona – Mi 3, a donosi 5-inčni IPS ekran sa 1920×1080 Ful HD rezolucijom i gustinom piksela od 441 ppi. Ekran izrađen od strane LG-a ima ultra osjetljivu površinu, pa je njegovo korišćenje moguće i sa rukavicama, što je značajna osobina u hladnim klimatskim uslovima.
Proizvođač Xiaomi takođe je lansirao svoj novi 47-inčni smart TV i to u 3.000 primjeraka koji su se rasprodali za nešto manje od dva minuta. Prvobitna namjera kineskog proizvođača je bio da u 2013. proda 15 miliona smartfona, a poslije prve reakcije mušterija na Mi-3 sada je novi cilj 20 miliona.
Kako će Mi-3 proći u Evropi i SAD ostaje da se vidi. Evropljani su i dalje nepovjerljivi kada su kineski telefoni u pitanju, mada je u istočnom djelu Starog kontinenta situacija značajno bolja, naročito u baltičkom djelu. Agencije