Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Hoće li BiH kupovati ruski gas iz treće ruke

    22. Oktobra 2025. — 14:57

    Novi porez u RS: Udar na sivu ekonomiju ili na investitore?

    15. Septembra 2025. — 15:41

    Reciklaža baterija kao biznis budućnosti

    10. Augusta 2025. — 15:00

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Skandal: Bivši načelnik Dubice prodavao ERS-u ukradenu struju

    11. Decembra 2025. — 11:59

    Ekskluzivno: Gordan Pavlović kupio Fabriku duvana Banjaluka

    26. Novembra 2025. — 16:54

    Ekskluzivno: Vlada Srpske nudi Serdarovu 242 miliona KM

    22. Augusta 2025. — 16:22

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Kazne za zloupotrebu ličnih podataka u BiH do 40 miliona KM (VIDEO)

    3. Novembra 2025. — 13:29

    Srpska vraća Rufiju 41 milion KM za zemljište na Jahorini

    30. Oktobra 2025. — 18:20

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Nakon pisanja CAPITALA Dodik traži povlačenje suludog zakona

    25. Decembra 2025. — 20:55

    Vraćene registarske tablice uništava kako ko hoće

    25. Decembra 2025. — 15:51

    Od sljedeće godine ni na krmokolj bez doprinosa

    25. Decembra 2025. — 12:18

    Tužilaštvo dvije i po godine istražuje sumnjive nabavke OC „Jahorina“  

    25. Decembra 2025. — 11:55
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Rusi pregovaraju sa mađarskim MOL-om o prodaji NIS-a

    25. Decembra 2025. — 15:29

    Kako bi američki gas stizao u BiH i Banjaluku: Ovo su detalji

    25. Decembra 2025. — 13:39

    OFAK produžio rok NIS-u

    25. Decembra 2025. — 07:41

    RiTE Gacko ide u trodnevni zastoj

    24. Decembra 2025. — 16:00

    ERS dokapitalizovao RiTE „Ugljevik“ zbog duga prema Slovencima

    24. Decembra 2025. — 12:42

    BiH dobija nove novčanice

    24. Decembra 2025. — 09:56

    Vlada uvodi novi parafiskalni namet privrednicima

    22. Decembra 2025. — 13:21

    Prosječna novembarska plata 1.563 KM

    22. Decembra 2025. — 12:01

    Na Banjalučkoj berzi promet veći od miliona maraka

    16. Decembra 2025. — 16:30

    Vlada se na berzi zadužila 66 miliona KM, iduće sedmice planira još 20

    15. Decembra 2025. — 15:16

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Na dobošu akcije u 53 preduzeća iz Srpske

    30. Novembra 2025. — 08:02

    Pojeftinilo gorivo u Republici Srpskoj

    15. Decembra 2025. — 14:23

    Prosječna plata ne pokriva ni pola potrošačke korpe

    15. Decembra 2025. — 12:11

    Hoće li kafa pojeftiniti

    10. Decembra 2025. — 10:05

    Srdić: Građani nasjeli na marketinške trikove trgovaca

    6. Decembra 2025. — 14:31

    Znate li koji je grad najskuplji turistički centar na svijetu

    20. Decembra 2025. — 16:44

    Ryanair širi mrežu u Hrvatskoj, smanjuje letove u regionu

    18. Decembra 2025. — 11:53

    Koliko turističkih vaučera je iskorišteno u Republici Srpskoj, kad nas očekuju novi

    15. Decembra 2025. — 08:58

    Šulić: Očekuje se rekordna zimska sezona

    12. Decembra 2025. — 08:36

    Rusi pregovaraju sa mađarskim MOL-om o prodaji NIS-a

    25. Decembra 2025. — 15:29

    Kako bi američki gas stizao u BiH i Banjaluku: Ovo su detalji

    25. Decembra 2025. — 13:39

    OFAK produžio rok NIS-u

    25. Decembra 2025. — 07:41

    RiTE Gacko ide u trodnevni zastoj

    24. Decembra 2025. — 16:00
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Singapur i dalje ima najmoćniji pasoš

    24. Decembra 2025. — 10:45

    U Estoniji će robot određivati poreske dugove

    22. Decembra 2025. — 12:40

    Hoće li Mercator ostati bez svog čuvenog logotipa?

    22. Decembra 2025. — 09:35

    Na 50 metara ispod morskog dna niče megatunel s kružnim tokovima

    21. Decembra 2025. — 16:10

    Dolar u padu: Očekuje ga najgora godina od 2017.

    25. Decembra 2025. — 09:45

    Zašto cijene bakra rastu?

    25. Decembra 2025. — 08:59

    Američka ekonomija porasla najjače u dvije godine

    24. Decembra 2025. — 11:27

    “Gasprom” smanjuje investicije za 5,6 milijardi evra

    24. Decembra 2025. — 09:04
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Stigle tri ponude za Pelješki most

Stigle tri ponude za Pelješki most

Zana GaukZana Gauk16. Septembra 2017. — 08:153 komentara3 minute čitanja

Stigle tri ponude za gradnju Pelješkog mostaZAGREB – U “Hrvatskim cestama” juče su otvorene ponude tri  za izgradnju prve faze Pelješkog mosta – italijanskog “Astaldija” i turske kompanije “IC Ictas”, njemačkog “Strabaga” te kineskog konzorcijuma pod imenom “China road and bridge Corporation”.

Od mogućih osam ponuđača koji su prošli prvu pretkvalifikacionu fazu, tri navedena predala su svoje ponude za izgradnju prve faze Pelješkog mosta, čija je vrijednost zajedno sa pristupnim cestama procijenjena na 1,8 milijardi kuna.

Zajednička ponuda “Astaldija” i turske kompanije iznosi 2,55 milijardi kuna bez PDV-a, odnosno 3,19 milijardi kuna s PDV-om.

“Stragabova” dostiže 2,62 milijardi kuna bez PDV-a, odnosno 3,28 milijardi kuna s PDV-om.

Kineski konzorcijum “China road and bridge Corporation” dao je ponudu od 2,08 milijardi kuna bez PDV-a, odnosno 2,6 milijardi s PDV-om. U tom konzorcijumu su “CCCC Higway Consultants”, “CCCC Second Higway Engineering” i “CCCC Second Harbour Engineering”.

Italijanski “Astaldi” već je u Hrvatskoj izvodio radove na autocesti Zagreb – Goričan, dok je njegov turski partner gradio jedan od mostova preko Bosfora.

Prva faza izgradnje mosta obuhvata izgradnju samog mosta i pristupnih cesta. Rok za evaluaciju ponuda iznosi 120 dana. No, kako je istaknuto u Hrvatskim cestama, s pregledom ponuda krenuće se odmah kako bi se što ranije odredio izvođač.

Projekt “Cestovna povezanost s južnom Dalmacijom” predviđa izgradnju mosta preko Jadranskog mora u Malostonskom zaljevu, čime će se povezati Dubrovačko-neretvanska županija s ostatkom zemlje. Most će olakšati neometan protok roba i ljudi tokom cijele godine, posebno tokom turističke sezone.

Pelješki most proglašen je projektom od strateškog značaja za zemlju. Ukupna vrijednost projekta je 526 miliona evra s uključenim PDV-om, vrijednost prihvatljivih troškova 420 miliona evra, od čega se sredstvima Evropske unije sufinansira 85 odsto, dakle sa 357 miliona evra. Odluku o sufinansiranju najvećeg hrvatskog projekta ikad Evropska komisija donijela je u junu ove godine.

Izgradnja samog mosta, dugog 2,4 kilometra i visokog 55 metara, trebala bi trajati 36 mjeseci od početka radova. Most će imati četiri saobraćajne trake.

Evropska unija finansira i popratnu infrastrukturu: pristupne ceste, tunele, dodatne mostove i vijadukte kao i obilaznicu kod grada Stona dužine osam kilometara. Isto tako, poboljšaće se postojeća cesta D414. Svi radovi trebali bi završiti do 2022. godine.

Prvu fazu pretkvalifikacijskog konkursa zadovoljilo je osam kompanija koje su u drugoj fazi trebale dati obvezujuće finansijske ponude. “Hrvatske ceste”, kao investitor, u drugi krug pozvale su osam kompanija odnosno konzorcijuma koji su zadovoljili uslove tehničke, pravne i finansijske sposobnosti. Ukupno je u prvom krugu interes za gradnju Pelješkog mosta iskazalo 12 kompanija, ali četiri nisu zadovoljile uslove.

Svi uslovi za izgradnju mosta trebali bi se ostvariti najkasnije do kraja ove godine.

Akta.ba

hrvatska izbor peljeski most vazno
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakUnapređenje turističke saradnje Srbije i Maroka
Sljedeći članak Ko stoji iza firme “Montefly” koja nudi povoljne letove

Povezani članci

Capital teme 22 minute čitanja

Nakon pisanja CAPITALA Dodik traži povlačenje suludog zakona

Capital teme 02 minute čitanja

Vraćene registarske tablice uništava kako ko hoće

3 komentara

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

  1. Strabag 16. Septembra 2017. 21:01

    Volio bih da bude Strabag. To je dobra firma.

    Odgovori
  2. Medjugorje 17. Septembra 2017. 01:32

    Pa i bice nece sigurno domaca firma graditi ,ovo sta se desava na nasem prostoru je tragikomicno ,mi mislim svi izgradili mostova puteva centrala ee ako je ista Balkanski covjek znao to je gradjevina ,A Kazu Hrvati Prijateljska Susjedna zemja BIH ,pa ako mi imamo samo taj Neum ,Dobar komsija nebi gradio na stetu svog nema sanse ,Neum nikad nece biti luka to je nas Jedini Grad na Moru Pa Sto Most evo razumijem potrebu Hrvacke da poveze svoje diejlove i Podrzavam al sto Most ,Tunel Koji je Jeftiniji 30_do 40% ili koridor oko Neuma Joj Most koji je skuplji nego Lamans karikiram ,al Samo nek oni eto nemaju ,Pa bilo ko je u pitanju ,Nek komsiji crknenkrava ja najstretniji, Nema nama nigjde sa ovakvim ponasanjem ,Nestajemo ,Bukvalno za 100 godina Na ovim prostorima nece biti nasih ljudi garantujem zivotom svojim ,Dok se istinski ne okrenemo jedni drugima ,jer smo i najpreci realno jedni drugima i nebudemo gurali jedni druge ko bracu rodjenu nista Dobise Svabe Svu nasu pamet bez centa ,NEK NAM JE BOG NA POMOCI PRECI NAM SE OKRECU U ZEMLJI MOJ SIGURNO TILIKO SMO KRVI U PROSLOSTI PROLILI OPROSTI NAM BOZE

    Odgovori
  3. Benjo 17. Septembra 2017. 01:41

    PRIMJER PRIJATELJA Susjednih Bosna uzela tj.Zeljeznice federacije Najsavremenije talgo vozove ,prije ma ima i 15godina i danas su Vrh Evropski nisu za nase pruge ovi lete vozovi i Normalno plan je bio da ide u Medjunarodni saobracaj kroz citavu Evropu i sta Uradi Hrvacka Ogromnu taksu za prolaz njihovom trasom do austrije ili slovenije ,neispativo Samo nek nije mom komsiji nedo Bog Dragi da mu krene .Isto Federacija kupila voz Koncarov Ma ekstra Voz Evropski Niskopodni bas za naseg saobracaja ,nasi neplate izrade ljude pa gjde je to normalno ,umjesto da se po Sarajevu Beogradu Skoplju Nisu Novom Sadu Vozaju Koncarovi tramvaji mi uzimamo izhabane trmvaje od Ceskih hostaplera jadova Pa Smijali smo im se kad Kodnas na more dodju vjecito nesto pridaju isto firgosi ,kako smo nisko palu

    Odgovori
Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Nakon pisanja CAPITALA Dodik traži povlačenje suludog zakona

25. Decembra 2025. — 20:5522 minute čitanja

Milorad Dodik zatražio je od vršioca dužnosti predsjednika Republike Srpske Ane Trišić Babić da ne potpisuje ukaz o proglašenju Zakona

Vraćene registarske tablice uništava kako ko hoće

25. Decembra 2025. — 15:51

Od sljedeće godine ni na krmokolj bez doprinosa

25. Decembra 2025. — 12:18

Tužilaštvo dvije i po godine istražuje sumnjive nabavke OC „Jahorina“  

25. Decembra 2025. — 11:55

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.