LONDON, Japanski “Šarp” počeo je u Evropi prodaju najvećeg televizora na tržištu, sa dijagonalom od 229 centimetara.
Ovaj uređaj od prošle godine se prodaje u SAD, a kompanija je sada zaključila da i na starom kontinentu postoji interesovanje za ovakav aparat.
“Šarpov” model “akvos LC-90LE757” nadmašio je po veličini dosadašnjeg rekordera iz kompanje El-Dži, čiji najveći televizor ima dijagonalu od 213 centimetara, prenio je Bi-Bi-Si.
Tržišne analize pokazuju da osam odsto televizora prodatih u SAD ima dijagonalu od 150 centimetara i veću. Radi poređenja, u Britaniji televizori sa dijagonalom od 130 centimetara i više čine šest odsto prodaje, ali zbog više cijene imaju udio od 16 odsto u prihodima.
“Televizori postaju sve tanji, pa sve više soba može da primi ovakve uređaje. Veličina ekrana je najprivlačniji faktor za ljude koji kupuju novi proizvod”, izjavio je Najdžel Ketlou iz kompanije GFK.
“Šarp” je u prošloj finansijskoj godini poslovao sa gubitkom od 5,7 milijardi dolara.