Stariji modeli iPhone 4 i 4s bilježe rast prodaje u drugom kvartalu ove godine u Sjedinjenim Američkim Državama, sa učešćem od skoro 50 odsto svih iPhonea prodatih na američkom tržištu.
Devet mjeseci nakon izlaska na tržište, iPhone 5 drži 52 odsto prodaje svih iPhonea u SAD, dok drugih 48 procenata i dalje otpada na modele 4 i 4S, koji su u zadnjem kvartalu čak i povećali udio za 1 procentni bod, pokazali su rezultati firme Consumer Intelligence Research Partners.
Za Apple to je dobra vijest, u svjetlu sve glasnijih nagađanja kako će na tržište do kraja godine stići jeftinija verzija iPhonea.
Ovo pokazuje sklonost potrošača da kupuju iPhone koji se nudi po nižoj ceni, što bi moglo značiti uspeh ukoliko Apple odluči agresivno ući u niži cjenovni razred.
S druge strane, istraživači iz CIRP misle da su stariji modeli i dalje dovoljno atraktivni za kupce i da nema razloga za lansiranjem novog modela. (See.biz)