ZAGREB, Direktor Hrvatske turističke zajednice /HTZ/ Kristjan Staničić kaže da Hrvatska ne treba brinuti za sezonu neovisno o julskom minusu.
“Nemamo razloga biti zabrinuti, činjenica jest da danas u Hrvatskoj odmara 1,1 milijun gostiju. Srpanj je iza nas i koji je 1,5 posto ispod prošlogodišnjih brojki, ali smo u prvih sedam mjeseci zabilježili 3,5 posto više dolazaka i oko jedan posto više noćenja”, tvrdi direktor HTZ-a Kristjan Staničić u intervjuu za N1.
I od posezone očekuje dobre rezultate. “Godina traje 12 mjeseci i moramo sagledavati niz ostalih pokazatelja i onda na kraju godine dati analizu i ocjenu. Po prvim podacima i financijski rezultati su bolji u odnosu na prošlu godinu.”
Stančić ističe da je Hrvatska turistička zajednica dosta radila na promociji na emitivnim tržištima. “Nama je najvažnije da imamo stabilnu poziciju na tržištima poput Njemačke, Italije, Slovenije gdje bilježimo porast dolazaka, treba istaknuti i kvalitetu i u smislu usluge i ponude.”
Stanišić je istakao da HTZ promotivne aktivnosti provode u 23 zemlje, a krajem avgusta krenuće u kampanju za postezonu. Pozdravlja odluku Vlade Hrvatske o smanjenju PDV-a na posluživanje hrane i pića, a dodaje i da ima i drugih rasterećenja zbog čega vjeruje da će to povećati konkurentnost hrvatskog turizma.
Misli da Hrvatska nije podbacila jer su se tržišta poput Turske, Tunisa i Egipta oporavila. “Na nama je da radimo na kvaliteti, sadržaju i onome što su naše komparativne prednosti i poboljšamo svoje turističke usluge pa će onda doći i rezultati.”
Za konkurenciju kaže da su i ranijie znali da se oni vraćaju na tržište i u budućnosti će trebati još više sredstava ulagati u promociju kako bi zadržali poziciju na tržištu. N 1