LONDON, Reklamni gigant WPP Group zabilježio je stagnaciju dobiti u prošloj godini, nakon što je srezao troškove zbog slabljenja tržišta u vrijeme privredne nestabilnosti.
Martin Sorrell, izvršni direktor WPP-a Kompanija sa sjedištem u Londonu danas je objavila kako je u prošloj godini ostvarila neto dobit od 437,7 miliona funti (657,9 miliona dolara), što predstavlja pad od tek 0,3 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Prihodi su se pak povećali za 16,1 odsto na 8,68 milijardi funti. Poređenja radi, Bloombergovi analitičari u prosjeku su očekivali dobit od 402,6 miliona funti i prihode u visini 8,7 milijardi funti.
Inače, proteklog je mjeseca konkurentski Publicis objavio da je u 2009. godini zabilježio pad neto dobiti od 9,8 odsto. Takođe, prihodi te kompanije ustuknuli su 3,8 odsto na 4,52 milijarde evra. Poslovni.hr