NJUJORK, Srećni ljudi brže donose odluke, pokazuje nedavno objavljena studija američkog tima psihologa u listu “Journal of Consumer Research”.
Nekoliko istraživača sa američkih Univerziteta sprovelo je istraživanje koliko raspoloženje utiče na odluke koje donosimo, a zaključak je da je ono osnovni element.
Oni su grupi ispitanika prvo pokazivali prijatne i neprijatne fotografije, poput štenaca ili oboljelih stopala, a onda fotografije nekih običnih predmeta koje su pratile riječi poput ”sviđa mi se”, “‘ne sviđa mi se”, “dobro” i “loše”.
Od ispitanika se zatim tražilo da odgovore sa “da” ili “ne”, u zavisnosti od toga da li se njihova osećanja poklapaju sa riječima koje su pratile predmete.
Nakon istraživanja rezultata, istraživači su došli do zaključka da su pozitivno raspoloženi ljudi brže reagovali.
– Eto objašnjenja i zašto ljudi već na prvi pogled znaju da li će kupiti ili ne neki predmet – navodi se u studiji.