BEOGRAD, Ministar trgovine i usluga Srbije Predrag Bubalo izjavio je da Srbija treba da ima ne samo kvalitetne nego i prepoznatljive proizvode, te da je važno da pošalje poruku da se radi o konkurentnoj i dinamičnoj zemlji koja je sposobna da svoje proizvode i usluge predstavi i proda u svijetu.
Bubalo je na svečanom otvaranju Četvrtog sajma brendova na Beogradskom sajmu rekao da je potrebno da se svijetu pokažu sve vrijednosti koje posjeduje Srbija, i da je prilika za to i ovaj sajam brendova, koji je Ministarstvo trgovine i usluga podržalo još od njegovog početka.
Bubalo je dodao da ovo ministastvo ima ambiciozan projekat izgradnje i poziicioniranja nacionalnog brenda Srbije, kojim želi da utiče na promjenu percepcije Srbije na svjetsku javnost.
“Naše je opredjeljenje da u proces realizacije tog projekta uključimo sve zainteresovane strane i usmerimo sve naše kapacitete kako bi obezbedili dugoročnu održivost i njegovu uspešnu realizaciju, a time i viši nivo ekonomskog razvoja i konkurentnosti nacionalne ekonomije”, poručio je Bubalo.
On je naveo da će prepoznatljiv nacionalni brend Srbije, kao dinamične i inventivne evropske zemlje, značajno uticati na priliv investicija, povećanje izvoza i poboljšanje njegove strukture putem uvođenja evropskih standarda, stvaranja povoljnijih uslova za razvoj preduzetništva i primjene inovacija.
“Srpski proizvodi i usluge visokog kvaliteta imaće značajne koristi od jedinstvenog nacionalnog brenda, ali će i proizvođači onih manje kvalitetnih biti podstaknuti da uvećaju svoje napore na polju unapređenja kvaliteta i primene marketinga”, dodao je Bubalo.
Predsjednik Privredne komore Srbije Miloš Bugarin rekao je da je stvaranje brendova u Srbiji strateški cilj ove komore, koja je inicijator ideje o pokretanju nacionalnog brenda Srbije.
Četvrti sajam brendova trajaće do 9. februara, domaćin i organizator je “Mas media internešenel”, a posljednjeg dana sajma biće dodijeljene nagrade za najuspješnije izlagače.
Izlagači na sajmu su, između ostalih, “Mekdonalds”, “Majkrosoft”, “Bambi” “Alpine”, Rafinerija motornih ulja Modriča, “Podravka”, “Tikveš”, “Hemofarm”, “Tigar”, “Galenika” i “Europen group”.