BEOGRAD, Kongresni biro Srbije u Frankfurtu na IMEKS-u, sajmu kongresne industrije, promovisao je dva nova rješenja za promociju Srbije i turizma u Srbiji.
Riječ je o Fejsbuk igricama pod nazivom “Tour de Serbia” i “Make an event in Serbia”.
Prva igra je raj za one željne adrenalina, u kojoj takmičar prolazi kroz jednu od pet destinacija – Beograd, Novi Sad, Subotica, Palić, ili planinske predjele Zlatibora i Kopaonika.
Cilj je da igrač svlada razne prepreke, dok se u pozadini smjenjuju pejzaži i turističke atrakcije koje su u vezi sa izabranom destinacijom.
Druga igra pripada kategoriji logičkih igrica, a namijenjena je organizatorima događaja.
Takmičar bira destinaciju među pet ponuđenih i u skladu sa izborom odredišta dobija i budžet u okviru koga treba da organizuje neki sastanak koji varira u broju delegata, prenose agencije.