NJUJORK, Instagram se nada da će tokom naredne godine početi da prikazuje reklame, sudeći po Evelin Rusli iz Wall Street Journala.
Emili Vajt, direktorka poslovnih operacija u Instagramu, podijelila je ovu vremensku odrednicu sa Ruslijevom, ail nije otkrila kako će reklame izgledati.
Čini se da Instagram planira da uradi ono što je Twitter već učinio. Twitter je počeo lagano sa ponekom reklamom koja se prikazivala oko trending tema, a vremenom je počeo da postavlja sponzorisane tvitove i u direktan strim. Ovi oglasi nisu napadni niti ometajući pošto možete samo da skrolujete preko njih.
Međutim, Instagram trenutno ne posjeduje postavljene alate uz pomoć kojih bi kompanija mogla da mjeri efektnost oglasa tako da prava potvrda može doći objavom o kupovini neke druge kompanije koja se bavi ovakvom tehnologijom, prenose agencije.
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
EXTRA