NJUJORK, Muzička platforma Spotify testira “story” verziju kao na ostalim društvenim mrežama.
Najpopularniji streaming servis na svijetu za slušanje muzike po pitanju mogućnosti na platformi do sada je bio vrlo tradicionalan.
Međutim, odnedavno testira svoju verziju “priča”, koja je sad preplavila skoro sve društvene mreže, piše wccftech, a prenosi IDJ TV.
Da se kompanija odlučila na taj korak, otkrio je YouTube korisnik TmarTn, dok je tražio “božićnu muziku”.
Pošto je otvorio određenu plejlistu, primijetio je da mu aplikacija ukazuje na novu mogućnost. Snimio je to i podijelio s internet zajednicom.
“Priče” naravno, nisu ništa novo.
Posljednje su uvedene na Twitteru, pod nazivom “fleets”, a već neko vrijeme ih imaju Instagram, Facebook pa i WhatsApp.
Ipak, Spotify je muzička usluga, pa je ova odluka, makar iz perspektive korisnika neočekivana i čudna.
Sada je već evidentno da će ta funkcija doći na Android i iOS verziju aplikacije. Nova.rs