SARAJEVO, Grupacija špeditera-logističara pri Udruženju poslodavaca FBiH već duže vremena nailazi na problem carinjenja roba na terminalu u Halilovićima, tako da je odlučila da o ovom problemu upozna Upravu za indirektno oporezivanje BiH, te Vladu Federacije BiH.
– Problem u carinskoj ispostavi Halilovići nastao je uvođenjem programa Asycuda World. Na carinskom terminalu Halilovići CI Sarajevo na prijemu dokumenata rade samo tri zaposlenika carinske ispostave. Zbog manjka carinskih radnika dolazi do zastoja kod obrade predanih carinskih deklaracija, iako je radno vrijeme ispostave od 8 do 20 sati kamioni čekaju od dva do tri dana da bi završili carinjene robe. Zbog velikog priliva kamiona – povećanog obima posla na carinskoj ispostavi Halilovići, mišljenja smo da bi trebalo povećati broj carinskih radnika na prijemu, kako bi se izbjegli ovi problemi kod prijema deklaracija – navela je u saopštenju predsjednica ove grupacije Fadila Poplata.
Zatražila je da se nešto hitno preduzme jer ovakvi zastoji negativno utiču na tokove roba njihovih klijenata, a špediteri, transporteri i uvoznici su materijalno oštećeni tako dugim čekanjem na carinjenje robe na terminalu.
Zadržavanje robe na carinskom terminalu, kako je dodala, proizvodi ogromne troškove, koje na kraju plaćaju uvoznici, odnosno građani.
– Stoga vas molimo da iznađete način da se predane deklaracije završe u toku dana, da kamioni ne ostaju duže od toga – navela je Poplata.
Ističe da špediteri daju rok za promjenu stanja do 18. maja te u slučaju da ovaj problem ne bude riješen razmišljaju o zaustavljanju kompletnog rada u carinskoj ispostavi Halilovići.
Grupacija špeditera/logističara je shodno Statutu Udruženja poslodavaca u FBiH oblik dobrovoljnog udruživanja članova Udruženja poslodavaca u Federaciji BiH, a čija je osnovna djelatnost međunarodna špedicija i logistika, koja, između ostalog, obuhvata: carinsko posredovanje, međunarodni transport robe, unutrašnji transport (distribucija) robe, međunarodni i unutrašnji poštanski i express transport, međunarodne selidbe, skladištenje robe i logističke operacije. Fena
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Danas vozim auto i slušam radio BN, jedan slušalac javlja, da je na graničnom prelazu gužva jer se takmiče carinici, koji će manje da radi.
Tako i u ovoj CI Halilovići, na pojedinim CI i graničnim prelazima ,,češu gu..u” jer nemaju i neće da rade, a ovi iz UIO ćute jer su to tatini i mamini sinovi, kumovi, prijatelji, švalerke itd.
To je odraz stanja i načina zapošljavanje u BiH.