TOKIO – Profit japanske kompanije za elektronske uređaje i zabavne sadržaje “Soni” povećan je za više od dva puta u posljednjem kvartalu zahvaljujući sektoru video-igara, pošto ljudi više borave kod kuće tokom pandemije, saopštila je ova firma.
“Soni” navodi da je u periodu od jula do septembra ostvario profit od 4,4 milijarde dolara, dok je kvartalna prodaja donijela prihod od 20 milijardi dolara.
Kompanija je povećala prognoziranu zaradu u ovoj fiskalnoj godini na 7,7 milijardi dolara sa ranije očekivanih 4,9 milijardi, prenio je AP.
“Soni” očekuje snažan poslovni efekat u odjeljenju za video-igre kada uskoro bude počeo prodaju konzole “plejstejšn 5”, iako i sadašnji model konzole i njene igrice stoje odlično na tržištu tokom pandemije.
“Soni” je od jula do septembra prodao 1,5 miliona konzola “plejstejšn 4”.
Japanski gigant posluje i u mnogim drugim sektorima, od elektronskih uređaja do finansijskih usluga, ali ostala odjeljenja ne stoje tako dobro, sa izuzetkom muzičkog servisa.
Uz to, “Soni” očekuje i rast prodaje senzora za digitalne foto-aparate i kamere mobilnih telefona. Srna