SOČI, Zimska olimpijada u Sočiju privukla je rekordni broj onih koji žele da se reklamiraju – ukupna suma ugovora sa sponzorima i onima koji izdaju licence iznosi gotovo 1,5 milijardu američkih dolara! Organizatori ističu da je to apsolutni rekord ne samo za zimske, već i ljetnje Olimpijske igre.
Očekuje se da će Soči postaviti rekord i u reklamnim ugovorima tokom prenosa.
Tako je jedna od najvećih američkih kompanija En-Bi-Es ovih dana već zaključila reklamne ugovore u vrijednosti od 800 miliona dolara.
Olimpijada je jedan od najvažnijih televizijskih događaja. Gledaoci na čitavoj planeti prate sve uzbudljive momente na ekranu.
Svaka televizijska kompanija spremna je da plati ogromne sume kako bi imala pravo da prenosi Igre. A vrijeme posvećeno reklamama tokom prenosa, postaje zlata vrijedno.
Osim desetak globalnih korporacija, tradicionalnih partnera Međunarodnog olimpijskog komiteta, organizatori Igara u Sočiju potpisali su ugovore sa osam nacionalnih partnera.
Na ljetnjoj Olimpijadi 2012 u Londonu bilo je sedam nacionalnih sponzora.
Reklamni ugovori neće pokriti sve troškove priprema Olimpijade, ali oni mogu da donesu veliku dobit, napominju marketinški stručnjaci.
Nekada su Olimpijske igre pravile samo troškove, ali počevši od 1990.godine počela su da donose veoma veliki prihod. Najvećim dijelom, zahvaljujući sponzorstvima.
Sami sponzori tvrde da je za njih u olimpijskom partnerstvu glavno pitanje – imidž, a ne komercijalna dobit.
Učešće u olimpijskom pokretu – to je pitanje reputacije neke velike kompanije, koja je često mnogo važnija od same dobiti.
Mnoge kompanije žele da se reklamiraju tokom Olimpijade i da sponzorišu timove, ne samo zbog toga što trenutno imaju neku konkretnu korist, već zato što se ta korist može vidjeti i osjetiti tokom narednih godina i decenija.