SARAJEVO, Nakon što je Konzum u Hrvatskoj započeo veliku kampanju sniženja cijena u svojim trgovčkim centrima, i na taj način natjerao i druge trgovačke lance da slijede taj potez u toj zemlji, nameće se kao logično pitanje – zašto Konzum u BiH nije snizio cijene svojih proizvoda.
“Ako je Konzum u Hrvatskoj snizio cijene, bilo bi očekivati da će to učiniti i u BiH ali , Konzum to nije učinio”, izjavio je federalni ministar trgovine Desnica Radivojević.
Značajna sniženja koja je započeo Konzum u Hrvatskoj nisu imali nikakvog odjeka u BiH i to je problematično, kaže Desnica Radivojević i napominje kako se iza svega krije i drugačija pozadina o kojoj se malo govori, a to je da je Konzum započeo akciju sniženja u Hrvatskoj kad je okončana turistička sezona, a turističku sezonu trgovci su u Hrvatskoj vrlo dobro unovčili.
Sada, kada je sezona gotova, tvrdi ministar Radivojević, Konzum je snizio cijene, kako bi povećao promet ,jer turista više nema i cijene su vraćene na period pred početak turističke sezone.