“Analizom smo utvrdili da su i drugi aerodromski operateri u našoj zemlji osjetili smanjenje za skoro dva posto, ako kompariramo sa prošlom godinom“, istakao je Karasalihović.
Nakon proširenja i uređenja putničkog terminala trebala je uslijediti izgradnja atrija koji dosad nije postojao. Prvi radovi su trebali početi koncem jula ove godine, međutim oni su prolongirani jer još uvijek nije izdata građevinska dozvola.
“Tenderska procedura je završena, ugovori su potpisani, dobili smo urbanističku dozvolu, projekat je završen, ali izvođači radova još uvijek nisu izvedeni na gradilište jer čekamo građevinsku dozvolu. Zbog sezone godišnjih odmora bili smo primorani da sačekamo dolazak kompetentnih i odgovornih osoba u Federalnom ministarstvu prostornog uređenja kako bi nam izdali ovu dozvolu na osnovu potrebne dokumentacije koju smo predali“, dodao je Karasalihović za Klix.ba.
Direktor aerodroma očekuje da će građevinska dozvola biti izdata do desetog septembra ove godine, nakon čega će se pristupiti prvim radovima na terenu.
Izgradnje atrija koštat će skoro milion i po konvertibilnih maraka, a raspolagat će površinom od 900 kvadratnih metara. U njemu će se nalaziti rent a car agencije, suvenirnice, turističke agencije i prateći montažni objekti koji su trenutno smješteni u sklopu putničkog terminala.
Kako bi se postigao još brži protok putnika u narednom periodu će biti nabavljena i pokretna traka za prenos prtljaga, a trenutno je za ovaj projekt u toku tenderska procedura.
Sa Međunarodnog aerodroma u Tuzli trenutno je moguće letjeti na 15 destinacija uz aviokompaniju Wizz Air, a kako smo ranije objavili broj letova će u zimskom periodu biti smanjen na njih 11, s obzirom na to da u zimski raspored letenja nisu navedeni Beč, Baden Baden, Vaxjo i Stokholm.
Putnici će na ove destinacije ponovo moći ići nakon zadnje sedmice marta 2020. godine, kada na snagu stupa novi ljetni raspored letova. Klix