PARIZ, Građani Francuske prilagodili su se ekonomskom okruženju tako da čak 87 odsto potrošača svoje nabavke realizuje tokom rasprodaja i raznih promocija – prikupljanjem bonova, kataloškom kupovinom ili putem akcija na internetu, pokazuje studija instituta LH2.
U istraživanju se navodi da je 71 odsto potrošača spremno da odloži kupovinu određene robe radi postizanja niže cijene, a čak 93 odsto anketiranih ističe da su cijene u periodu izvan promotivnih akcija vrlo visoke, prenio je francuski list Ekspres.
Poređenju cijena u više različitih trgovinskih lanaca pribjegava 44 odsto ispitanika, dok njih 40 odsto uvijek čeka sniženja da bi obavilo određenu kupovinu, 35 odsto njih koristi potrošačke bonove i najzad 27 odsto anketiranih radi povoljnije kupovine posjećuje internet.
Anketa je sprovedena u februaru 2014, na reprezentatnivnom uzorku od 1.000 punoljetnih građana Francuske. Tanjug