PRAG, Češka fabrika automobila “Škoda auto” povećala je proizvodne kapacitete modela “škoda fabija” sa 1.000 na 1.200 vozila dnevno, da bi zadovoljila povećanu potražnju za tim vozilom.
Glavni razlog sve veće potražnje ovih modela je uvođenje sistema prodaje “staro za novo” u nekim zemljama Evropske unije.
Najveći rast prodaje “škodinih” modela zabilježen je u Njemačkoj. U prva četiri mjeseca na tom tržištu prodato je 29.280 “fabija”. U odnosu na isti period prošle godine kada je od januara do aprila u Njemačkoj prodato 15.430 vozila, prodaja je skoro udvostručena.
Osim za model “škoda fabija” u Njemačkoj vlada interesovanje i za modele “octavia tour”, odnosno, “oktaviju” prve generacije.
“Škoda” je najavila da će u vrijeme krize uložiti 54 milijarde kruna (dve milijarde eura) u razvoj i proizvodnju novih modela.
U “Wolksvagenovoj” fabrici u Bratislavi 2011. počet će i proizvodnja malog porodičnog vozila koje će proizaći iz koncepta “wolksvagen Up”.
Vodeći češki proizvođač automobila priprema za sljedeću godinu i modernizaciju modela “fabija” i “roomster”.
-U cilju realizacije naših ciljeva rasta, hoćemo da svake godine predstavimo dva nova modela, naveo je predsjednik Upravnog odbora “Škode” Rajnhard Jung za nedjeljnik “Profit”.
Prošle godine predstavljeni su modernizovani modeli “superb” i “oktavija”, ove godine u prodaji će se pojaviti terenac “yeti”, a krajem godine i “superb kombi”.
Sljedeće godine, firma će pokloniti pažnju preostalim modelima – “fabiji”, trenutno vrlo popularnoj zahvaljujući prodaji “staro za novo” i “roomsteru”. Fena