Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Hoće li BiH kupovati ruski gas iz treće ruke

    22. Oktobra 2025. — 14:57

    Novi porez u RS: Udar na sivu ekonomiju ili na investitore?

    15. Septembra 2025. — 15:41

    Reciklaža baterija kao biznis budućnosti

    10. Augusta 2025. — 15:00

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Skandal: Bivši načelnik Dubice prodavao ERS-u ukradenu struju

    11. Decembra 2025. — 11:59

    Ekskluzivno: Gordan Pavlović kupio Fabriku duvana Banjaluka

    26. Novembra 2025. — 16:54

    Ekskluzivno: Vlada Srpske nudi Serdarovu 242 miliona KM

    22. Augusta 2025. — 16:22

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Kazne za zloupotrebu ličnih podataka u BiH do 40 miliona KM (VIDEO)

    3. Novembra 2025. — 13:29

    Srpska vraća Rufiju 41 milion KM za zemljište na Jahorini

    30. Oktobra 2025. — 18:20

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Vlada pomaže OC “Jahorina“ sa još deset miliona maraka

    26. Decembra 2025. — 15:33

    Šef poslanika Ujedinjene Srpske završio isti fakultet kao i Nikolina Šljivić

    26. Decembra 2025. — 15:09

    Zatraženo poskupljenje gradskog prevoza u Banjaluci

    26. Decembra 2025. — 15:03

    „Pošte“ ulažu 17 miliona KM u novi objekat i informacioni sistem

    26. Decembra 2025. — 13:27
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Rusi pregovaraju sa mađarskim MOL-om o prodaji NIS-a

    25. Decembra 2025. — 15:29

    Kako bi američki gas stizao u BiH i Banjaluku: Ovo su detalji

    25. Decembra 2025. — 13:39

    OFAK produžio rok NIS-u

    25. Decembra 2025. — 07:41

    RiTE Gacko ide u trodnevni zastoj

    24. Decembra 2025. — 16:00

    Promet na Banjalučkoj berzi 67.000 KM

    26. Decembra 2025. — 14:17

    Potrošačka korpa i dalje veća od polovine prosječne plate

    26. Decembra 2025. — 08:33

    ERS dokapitalizovao RiTE „Ugljevik“ zbog duga prema Slovencima

    24. Decembra 2025. — 12:42

    BiH dobija nove novčanice

    24. Decembra 2025. — 09:56

    Na Banjalučkoj berzi promet veći od miliona maraka

    16. Decembra 2025. — 16:30

    Vlada se na berzi zadužila 66 miliona KM, iduće sedmice planira još 20

    15. Decembra 2025. — 15:16

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Na dobošu akcije u 53 preduzeća iz Srpske

    30. Novembra 2025. — 08:02

    Pojeftinilo gorivo u Republici Srpskoj

    15. Decembra 2025. — 14:23

    Prosječna plata ne pokriva ni pola potrošačke korpe

    15. Decembra 2025. — 12:11

    Hoće li kafa pojeftiniti

    10. Decembra 2025. — 10:05

    Srdić: Građani nasjeli na marketinške trikove trgovaca

    6. Decembra 2025. — 14:31

    Republiku Srpsku tokom deset mjeseci ove godine posjetilo 442.353 turista

    26. Decembra 2025. — 10:33

    Znate li koji je grad najskuplji turistički centar na svijetu

    20. Decembra 2025. — 16:44

    Ryanair širi mrežu u Hrvatskoj, smanjuje letove u regionu

    18. Decembra 2025. — 11:53

    Koliko turističkih vaučera je iskorišteno u Republici Srpskoj, kad nas očekuju novi

    15. Decembra 2025. — 08:58

    Savjet ministara BiH u ponedjeljak o suspenziji carinskih stopa

    26. Decembra 2025. — 11:13

    Rusi pregovaraju sa mađarskim MOL-om o prodaji NIS-a

    25. Decembra 2025. — 15:29

    Kako bi američki gas stizao u BiH i Banjaluku: Ovo su detalji

    25. Decembra 2025. — 13:39

    OFAK produžio rok NIS-u

    25. Decembra 2025. — 07:41
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Kina testirala voz brzine 800 km/h

    26. Decembra 2025. — 14:00

    Na hiljade neželjenih božićnih poklona se prodaje na internetu

    26. Decembra 2025. — 12:15

    Singapur i dalje ima najmoćniji pasoš

    24. Decembra 2025. — 10:45

    U Estoniji će robot određivati poreske dugove

    22. Decembra 2025. — 12:40

    Dolar u padu: Očekuje ga najgora godina od 2017.

    26. Decembra 2025. — 09:03

    Dolar u padu: Očekuje ga najgora godina od 2017.

    25. Decembra 2025. — 09:45

    Zašto cijene bakra rastu?

    25. Decembra 2025. — 08:59

    Američka ekonomija porasla najjače u dvije godine

    24. Decembra 2025. — 11:27
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Sengüler: Na prostoru zemalja jugoistočne Evrope postoje potentni brendovi

Sengüler: Na prostoru zemalja jugoistočne Evrope postoje potentni brendovi

adminadmin12. Aprila 2015. — 10:55Nema komentara3 minute čitanja

omer sengulerSARAJEVO, Upravljanje percepcijom je poput logorske vatre, teško ju je zapaliti, ali ju je lako ugasiti. Trebate je stalno održavati ubacivanjem suvog granja. U brendiranju, mediji su poput paljenja granja – morate održavati vatru – kaže poznati svjetski stručnjak za brendiranje, Ömer Sengüler, koji će biti jedan od predavača na 13. PRO.PR konferenciji koja se od 22. do 25. aprila održava u Malinskoj na otoku Krku.
Sengüler za Fenu  ističe da je uloga medija veoma važna u stvaranju globalnog brenda, ali da vlasnici brenda trebaju biti spremni raditi na svom brendiranju i marketinškim strategijama prije nego što počnu sarađivati s medijima.
– Mediji mogu pomoći vašem brendu da bude uspješan u vašoj ciljnoj skupini tako da on može postati prepoznatljiv brže uz pomoć medija. Brendiranje se može uporediti sa slavom. Mediji vas mogu učiniti slavnim na dobar ili loš način tako da treba znati kako to iskoristiti na pravi način – smatra turski stručnjak.
Po njegovim riječima, specifičnosti potrošača na određenom prostoru previše utječu na drugačiji pristup razvoju nekog brenda. Govoreći o šansama i mogućnostima za uspješno brendiranje zemalja jugoistočne Evrope Sengüler kaže da bi brendovi u zemljama ove regije trebali iskoristiti prednost toga što su članica Evropske unije, ili što se nalaze u susjedstvu EU, iskorisiti kulturno bogatstvo, naporno raditi na strategijama marketinga i brendiranja te iskoristiti sponzorstva i društvene medije.
Tvrdi kako danas na prostoru jugoistočne Evrope postoje potentni brendovi, poput prehrambene industrije „Kraš, proizvođača bijele tehnike „Gorenje“, trgovinskog lanca „Konzum“, automobila „Yugo“, elektroindustrije „Končar“, „Vegete“, Mostarskog mosta…
– Glavni problemi u njihovom brendiranju su nedostatak marketinških strategija, nedostatak radnog, odnosno operativnog kapitala te njihovo smanjivanje spajanjem i akvizicijom. Savjetujem im da porade na strategijama marketinga i brendiranja prije nego što započnu kampanje za odnose s javnošću ili marketinške kampanje – kazao je Sengüler .
Ömer Sengüler je osnivač agencije za oglašavanje PANEL, MAGIC Outdoor i MARS Production koje je nakon nekog vremena prodao američkom Clear Channel US.

Kao utemeljitelj i direktor agencije Global Magic Brands, Sengüler pruža usluge savjetovanja na području percepcije brenda, stvaranja globalnih brendova, prodaje, marketinga, upravljanja kupcima, kriznog komuniciranja, vrednovanja i kreiranja koncepcije brendova. Kao komunikacijski ekspert za brendove radi već 25 godina, a neki od njegovih najvažnijih klijenata su Nokia, Coca-Cola, Pepsi, Bridgestone, Citroen, Ülker, Istikbal, Istanbul 2010 AKB, GOlden Lady, Grad Istanbul, Turkish Airlines, Turske željeznice, Waikiki te NK Galatasaray za koje je pružao usluge savjetovanja u području brend arhitekture, marketinške strategije, komunikacijskih usluga.

Član je nekoliko međunarodnih strukovnih udruženja kao što su The Outdooor Advertising Association of America, The Federation European Publicite Exterieur, International Advertising Association (IAA), Turkish Advertisers Foundation. Fena

brendiranje izbor omer senguler pro.pr konferencija
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakDodijeljeno 20.252 platnih kartica vrijednosti oko 87 miliona KM
Sljedeći članak Dobri uslovi za skijanje na Jahorini

Povezani članci

NOVOSTI 01 minuta čitanja

Direktor “Željeznica” podnio ostavku

Capital teme 02 minute čitanja

Vlada pomaže OC “Jahorina“ sa još deset miliona maraka

Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Vlada pomaže OC “Jahorina“ sa još deset miliona maraka

26. Decembra 2025. — 15:3302 minute čitanja

Vlada Republike Srpske je u oktobru ove godine donijela odluku da plati sve kredite OC „Jahorina“ kod komercijalnih banaka

Šef poslanika Ujedinjene Srpske završio isti fakultet kao i Nikolina Šljivić

26. Decembra 2025. — 15:09

Zatraženo poskupljenje gradskog prevoza u Banjaluci

26. Decembra 2025. — 15:03

„Pošte“ ulažu 17 miliona KM u novi objekat i informacioni sistem

26. Decembra 2025. — 13:27

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.