BEOGRAD, Sberbank Srbija zabilježila je u prvom kvartalu ove godine rast depozita od čak 10,5 milijardi dinara, što je za 46 odsto više u odnosu na isti period prethodne godine, izjavila je danas član Izvršnog odbora te banke nadležna za resor za poslovanje sa stanovništvom Marijana Vasilesku.
Takav rezultat je, kako je navela, posljedica pristupa Sberbank Srbija koja u fokus stavlja klijente, sa kojima nastoji da gradi dugoročna partnerstva.
“Ulažemo maksimalne napore da prepoznamo potrebe i želje klijenata, kako bi prilagodili naš bogat proizvodni portfolio njihovim navikama i dinamičnom životnom stilu. U vezi s tim, ponuda proizvoda po meri, kvalitet usluge i brzina realizacije osnovni su pokretači rasta banke, kao i pozitivnih rezultata u ovom segmentu”, rekla je Vasilesku.
Govoreći o poslovnim pokazateljima u domenu poslovanja sa stanovništvom, ona je podsjetila da je Sberbank Srbija na srpskom tržištu prisutna tek nešto više od tri godine, pa tim prije raduje činjenica da uživa povjerenje sve većeg broja klijenata.
“To pokazuje i podatak da je broj aktivnih klijenata premašio broj od 120.000, što predstavlja gotovo dvostruko više klijenata u odnosu na isti period prethodne godine”, rekla je Vasilesku.
I u oblasti kreditnih proizvoda imamo dobre rezultate, nastavila je ona i precizirala da je tržišno učešće kreditnih kartica i keš kredita u konstantnom porastu.
Prema njenim riječima, portfolio keš kredita povećan je za 66 odsto u posljednjih godinu i po dana, što je rast od čak 27 miliona evra.
Upitana za rezultat Super Kartice, kaže da je riječ o jedinstvenom proizvodu na domaćem tržištu, koji omogućava značajne uštede i čije su pogodnosti prepoznate od strane velikog broja klijenata – a njihov broj značajno raste iz dana u dan.
“Izuzetan je podatak da je projekat migracije korisnika PIKA kartice na platnu Super Karticu rezultirao brojem od preko 40.000 novih korisnika platne Super Kartice i to za samo šest mjeseci”, pohvalila se član Izvršnog odbora Sberbanke. Tanjug