SARAJEVO, Potpisivanjem Ugovora o poslovnoj saradnji na svečanosti u sarajevskoj Vijećnici, danas je okrunjeno novo partnerstvo kompanija Konzum i Super Kartice sa Sberbank grupacijom, koje će donijeti novi i značajno drugačiji pristup bh. građanima i njihovim potrebama, u pogledu atraktivnijih proizvoda i usluga u finansijskom i maloprodajnom segmentu.
Ugovor su potpisali direktor Sberbank BH d.d. Sarajevo Edin Karabeg, izvršni direktor Sberbank a.d. Banjaluka Sandro Mihajlović, direktor Konzuma d.o.o. Sarajevo David Dolinar, te direktor Super Kartice d.o.o. Sarajevo Boris Barić, i tako ozvaničili početak buduće uspješne poslovne saradnje.
„Prilika je to da korisnici Pika Kartice, najvećeg multilojaliti programa u Bosni i Hercegovini, uz sve pogodnosti koje su im do sada pružali partneri Konzum, Gazprom i NIS Petrol benzinske stanice, Intersport, Modiana i Beautique te Kompas, uživaju u izvrsnim pogodnostima koje im donosi novi partner programa – Sberbank“, navodi se u saopštenju.
„Ulaskom u najmasovniji program lojalnosti u BiH, Sberbank grupacija je napravila značajan iskorak u dosadašnjem bankarskom poslovanju na ovom tržištu. Klijentima banke i korisnicima Pika Kartica programa lojalnosti sada se otvaraju nove mogućnosti za ostvarivanje dodatnih vrijednosti. Današnja svečanost samo je najava početka partnerstva koje će obilježiti segment maloprodaje u godinama koje dolaze“, izjavio je Edin Karabeg.
Sberbank će korisnike Pika Kartice, za početak nagrađivati i do 2.200 bodova, za preusmjeravanje redovnih mjesečnih primanja uz odgovarajući paket računa te za zamjenski ili nenamjenski kredit.
„Sberbank grupacija, koja posluje na tržištu BiH pod okriljem dva samostalna društva, Sberbank BH d.d. Sarajevo i Sberbank a.d. Banjaluka, članica je jedne od najstabilnijih finansijskih institucija u svijetu, nudeći svojim korisnicima proizvode i usluge, zasnovane na najvišem kvalitetu i vrhunskim tehnologijama. Prepoznata od klijenata kao banka koja diktira nove trendove u finansijskom sektoru, Sberbank grupacija kontinuirano djeluje u cilju unaprjeđenja svoje ponude, kako bi svojim korisnicima u svakom trenutku pružila vrhunsku uslugu, potpuno prilagođenu njihovim potrebama“, dodaje se u saopštenju.
„Partnerstvo sa Konzumom i ulazak u program lojalnosti pažljivo su planirani u proteklih godinu dana. Sve što smo dogovorili je u interesu naših klijenata, koji mogu očekivati dodatne pogodnosti kao rezultat ovog partnerstva, a za prvi period su to dodatni bodovi za preusmjeravanje mjesečnih primanja na Sberbank i korištenje zamjenskih ili nenamjenskih kredita“, kazao je Sandro Mihajlović.
Samo u protekloj godini, Pika Kartica program lojalnosti dostigao je impresivnih 400.000 korisnika.
„Poslovna godina prepuna izazova donijeće korisnicima Pika Kartice mnogo noviteta, ne samo u pogledu novih partnera iz nekih drugih oblasti, već i dodatnih pogodnosti. Tako će polovinom godine biti predstavljena kobrendirana platna Pika Kartica razvijena u saradnji sa Sberbank grupacijom, koja će korisnicima omogućiti ostvarenje dodatnih pogodnosti sakupljanjem bodova u mreži postojećih partnera, ali i plaćanje gdje to požele. Do kraja godine, biće lansirana i mobilna aplikacija, posebno prilagođena mlađoj skupini korisnika, pomoću koje će se moći sakupljati bodovi, pratiti stanje korisničkog računa i aktuelnosti“, ističu u saopštenju.
„Za Pika Karticu, početak poslovne godine uz snažnog bankarskog partnera, predstavlja krunu poslovnog uspjeha ostvarenog tokom prve godine poslovanja. Uz novog partnera i dalje širenje mreže partnera, očekuje se dalji razvoj programa i dodatne pogodnosti za naše korisnike“, istakao je Boris Barić.
Uzimajući u obzir dosadašnje rezultate Pika Kartica programa lojalnosti, kao i sve aktivnosti na kojima se trenutno radi uz velike planove za naredni period, Pika Kartica definitivno predstavlja polugu za lojalnost kupaca i jednu od ključnih prednosti svih partnera u programu u odnosu na konkurenciju.