NJUJORK, Mnogi ljudi kažu da nikada ne bi mogli da se bave prodajom.
Prodajne vještine su, međutim, nešto što razvijamo od rođenja i što nam pomaže da kreiramo svoj život i karijeru.
Postoji određeni broj ljudi koji će vam i danas reći: “Ja ne bih mogao da se bavim prodajom nijedan dan u svom životu”. Ukoliko ste možda i sami nekada izgovorili ovu rečenicu, evo novosti za vas: svi smo prodavci i bavimo se prodajom svakodnevno.
Prodavci od malih nogu
Mala djeca su odlični prodavci. Pitaju prava pitanja, znaju da prevazi u vaše odbijanje, ne prihvataju ne kao odogovor i tačno znaju ko je osoba koja odlučuje o kupovini.
Tinejdžeri nemaju ništa nerazvijenije prodajne vještine, jer veoma vješto uspijevaju da roditeljima prodaju ideju produženog izlaska, odlaska na rođendan ili izbora sporta koji nije baš po roditeljskim željama.
Niz uspješnih prodaja
Kada odlučite šta ćete raditi u životu i dalje ostajete u prodaji. Možda vaša pozicija u kompaniji ima naziv marketing menadžer, programer ili generalni direktor, ali svakog trenutka vi ste prodavac.
Ponašanje ‘kao da’
Ne prodajete ideje samo ljudima iz vašeg okruženja, nego i sami sebi. Ako sebe prvo ne uvjerite, ne prodate sebi svoju istinu, nećete u tome uspjeti ni u komunikaciji sa drugima, prenose agencije.