PARIZ, Francuska luksuzna kuća “Šanel” (Chanel) prodaće svoju filijalu kozmetike “buržua” (Bourjois) američkoj firmi “Koti” (Coty) za oko 190 miliona evra, saopštile su dvije kompanije.
Šminka marke “buržua” prodaje se na oko 23 hiljade prodajnih mjesta u više od 50 zemalja širom svijeta, uz dominantnu tržišnu poziciju u Zapadnoj Evropi, na Bliskom Istoku i Aziji, navodi se u zajedničkom saopštenju, a prenosi francuski list Figaro.
Multinacionalna kompanija “Koti” čije je sjedište u Njujorku, a koju je još 1906. osnovao Fransoa Koti u Francuskoj, proizvodi parfeme za firme “Kevin Klajn”, Kloe, Adidas, i druge, kao i šminku za britanski Rimel.
U poslovnoj 2013-2014. godini, završenoj na kraju juna, “Koti” je ostvario prihode od 3,8 milijardi evra.
Sa svoje strane, “Šanel”, druga svjetska luksuzna marka, poslije “Luj Vitona” (grupe LVMH), u istom periodu zabilježio je prihode od oko 6,0 milijardi evra. Tanjug