SARAJEVO – Kompanija Samsung dobila je priznanje od Interbranda, globalne konsultanske kuće specijalizovane za brendove kao jedan od pet najboljih globalnih brendova u 2022. godini.
„Interbrand svake godine objavljuje listu 100 najboljih brendova na svijetu, a vrijednost brenda Samsung procijenjena je na 87,7 milijardi dolara, što je za 17 odsto više u poređenju sa 74,6 milijardi dolara u 2021. godini, čime se ova kompanija svrstala na peto mjesto treću godinu zaredom“, navodi se u saopštenju ove kompanije.
Ovaj uspjeh, navodi se dalje, zasniva se na oporavku finansijskih rezultata kompanije Samsung koji su sada blizu nivoa prije pandemije, kao i većoj potražnji za memorijom usljed rasta korištenja podataka.
„Samsung je prošle godine zabilježio rast vrijednosti brenda za 20 odsto u odnosu na 2020., a ove godine nastavlja sa dvocifrenim rastom. Kompanija je prvi put ušla među deset najboljih 2012. godine kada je zauzela deveto mjesto i od tada se svake godine penje na listi, osvojivši šesto mjesto 2017. i peto 2020. Godine“, navodi se u saopštenju.
Izvršni potpredsjednik i direktor marketinga kompanije Samsung Electronics Yh Lee naglasio je da je Samsung Electronics uspio da zabilježi dvocifreni rast vrijednosti brenda dvije godine zaredom i to zahvaljujući podršci korisnika širom svijeta.
„Cijela kompanija će zauzvrat uložiti timski napor u pružanje boljeg i savršenijeg korisničkog iskustva“, istakao je Lee.
CAPITAL