SEUL, Prema rezultatima istraživanja kompanije DisplaySearch skoro svaki peti televizor isporučen u trećem tromjesečju prošle godine bio je iz južnokorejskog Samsunga.
Udio Samsunga na c svjetskom tržištu televizora je iznosio 17,2 odsto i stalno je u porastu, te bi uskoro mogao premašiti 20 odsto, tvrde iz DisplaySearcha. Kako prenosi portal Cnet News, ta brojka je posebno značajna jer niti jedan proizvođač televizora nije imao veći udio na tržištu u istoriji.
Prije samo četiri godine Samsung je bio drugi proizvođač televizora, iza Sonyja koji je tada dominirao tržištem. U međuvremenu je Samsung udvostručio broj isporučenih televizora na 38 miliona komada tokom prošle godine, a plan za ovu godinu je isporuka 45 miliona televizora.
Sonyjev udio na tržištu je u međuvremenu pao na samo 5,9 odsto, čime je ta kompanija na petom mjestu iza LG-a (14,8 odsto), Panasonica (6,9 odsto) i kompanije TCL Electronics (6.6 odsto).