LONDON, Britanski proizvođač piva SABMiler (SABMiller) povećao je prihode 4,0 odsto u periodu septembar-novembar 2014. u odnosu na isti period prethodne godine, uprkos slaboj aktivnosti u Kini usljed nepovoljnih vremenskih uslova.
Ovaj drugi po veličini svjetski proizvođač piva (iza belgijsko-brazilske kompanije AB InBev), vlasnik marki “peroni” i “grolš”, u posmatranom periodu zabilježio je količinski pad prodaje piva za 1,0 odsto, dok je prodaja bezalkoholnih pića skočila 4,0 odsto, precizira se u saopštenju, koje prenosi Rojters.
Britanska kompanija prodaje svoje marke bezalkoholnih pića u nekoliko regiona, među kojima je Latinska Amerika, dok za Koka-kolu distribuira u Africi.
“Naša aktivnost u Latinskoj Americi i Africi, kao i u Evropi, nastavlja da se razvija, izražena i u obimu prodaje i veličini prihoda, dok je pad posebno bio izražen u Kini, koji je uticao i na ukupni rezultat”, izjavio je generalni direktor ove grupe, Alan Klark.
Na kineskom tržištu u posmatranom kvartalu prihodi su opali 7,0 odsto, dok je obim prodaje pao 9,0 odsto, i to najviše zbog nepovoljnih vremenskih prilika.
Prihodi od prodaje porasli su 5,0 odsto u Latinskoj Americi, 7,0 odsto u Africi i 3,0 odsto u Evropi.
Suprotno tome, pad prihoda zabilježen je u regionu Azija-Pacifik, i to za 2,0 dosto i 1,0 odsto u Sjevernoj Americi. Tanjug