PODGORICA, Crnogorska turistička ponuda predstavljena je u dalekoj Kini.
Na Sajmu turizma u Pekingu zajednički su nastupile nacionalne turističke organizacije Srbije i Crne Gore, kako je i preporučila Evropska komisija za putovanja, obrazlažući svoj prijedlog udaljenošću ovog velikog tržišta i navikom kineskih turista da na svojim putovanjima upoznaju više zemalja.
Jelena Rađenović, izvršni direktor Turističke organizacije Budva, kaže da je interesovanje Kineza za crnogorsku obalu, ali i za kontinetalni dio, veliko. Ona naglašava da su mnogi prepoznali čuveni most na Đurđevića Tari. U Kini se, naime, još daje dugometražni igrani film “Most” (sa tematikom iz Drugog svjetskog rata), koji je dijelom sniman na čuvenoj ćupriji koja se nalazi na putu Žabljak -Pljevlja.
– Kina je jedno od najvećih tržišta na svijetu – kaže Jelena Rađenović. – Kinezi dosta putuju, sve više ih je u Evropi i tu je velika šansa i za Budvu i za Crnu Goru. Da bi se ostvario uspjeh na ovom, ipak, specifičnom tržištu, potrebni su strpljenje i poštovanje poslovne etike i kontinuirani rad sa tamošnjim agencijama. Kina će, po svoj prilici, tokom ove godine biti “prvak svijeta u putovanjima”.
KOTTM je kineska biznis turistička berza koja je ove godine okupila više od 250 izlagača iz 60 zemalja svijeta. Berza će okupiti više od 3.000 specijalizovanih kupaca, a njen rad prati ogroman broj medija. Srna