BEOGRAD, Ruska TUI Grupa zainteresovana je da na tržište Rusije plasira turističke programe Beograda, Kopaonika i Vrnjačke Banje i za otvaranje vazdušnog mosta između Moskve, Beograda i Niša, saopštila je juče Privredna komora Srbije (PKS).
U organizaciji PKS i njenog predstavništva u Moskvi, generalni direktor TUI Rusija i ZND, Aleksej Drobot, i izvršni direktor za proizvode, prodaju, i marketing Ivor Vučelić, razgovaraće početkom naredne nedjelje sa predstavnicima turističke privrede Srbije, navedeno je u saopštenju.
TUI Grupa je jedan od lidera u oblasti integrisanog turizma, ima više od 30 miliona korisnika usluga koji putuju na 180 destinacija, uz podršku 77.000 zaposlenih u 130 država.
Prihod TUI Grupe je 18,7 milijardi evra, a posjeduje 136 aviona, 300 hotela sa 210.000 ležajeva, 12 kruzera i više od 2.000 turističkih agencija širom Evrope. Tanjug