MOSKVA, Rusi će potrošiti 20 milijardi rubalja ili oko 550 miliona dolara za poklone ženama za 8. mart – navode sociolozi i razne marketinške agencije.
Najsituiraniji Moskovljani su oni iz starosne grupe od 36 do 45 godina. Upravo oni planiraju da na poklone potroše najveće sume novca.
Sociolozi smatraju da je to u vezi sa brojem žena – supruga, djeca, mama, rođake, koleginice…
Ali, na šta će muškarci potrošiti ovu ne tako malu sumu?
Većina njih ne traži originalne poklone: oni su riješeni da svojim damama poklone klasične darove – cvijeće, bombone ili parfeme.
Prodavači cvijeća trljaju ruke. U Moskvi ovih dana cijene cvijeća vrtoglavo rastu – za cijelih 50-60 odsto?!
Na cvijeće će muškarci ovih dana potrošiti polovinu pomenutih 20 milijardi rubalja.
Srednja cijena poklona, koji će biti darivani, odgovara cijenama božićnih poklona u Evropi. To govori da su lična primanja negdje u srazmjeri sa evropskim – napominju ruski ekonomisti.
Suma novca potrošenog za poklone prilično je realna. U principu, ova cifra pokazuje da Rusija ne spada u siromašne zemlje.
Žene ne žele za poklone kuhinjske ili kancelarijske potrepštine. Takođe, suvo cvijeće ne dolazi u obzir, kao ni mimoze, karanfili ili kaktusi. Nepoželjni poklon je i čestitka, čak i ručno napravljena.
Mnoge agencije savjetuju muškarce da nikada ne poklanjaju damama čarape, pa čak ni svilene. Neka to one same sebi kupe.