BIJELJINA, Sertifikati i standardi kvaliteta još uvijek nisu nešto što je zakonski obavezno, ali primjenom standarda kvaliteta sistemi poslovanja svih organizacija, bez obzira na njihovu veličinu, omogućavaju da se urede na takav način da budu sposobne da isporučuju kvalitetne proizvode i usluge, koje će zadovoljiti zahtjeve korisnika, izjavio je za poslovni portal CAPITAL Vladimir Simić, licencirani ocjenjivač „Lloyd,s Register Quality Assurance (LRQA) Kancelarije u Beogradu, prilikom današnjeg uručenja resertifikata BS ISO 9001:2008 direktoru Doma zdravlja Bijeljina Zlatku Maksimoviću.
„ Cilj sertifikacije je da budu zadovoljni svi, kako korisnici usluga, tako i oni koji organizuju i pružaju te usluge ili proizvode određenu robu i artikle. Na taj način se povećava i konkurentnost u okruženju, ukoliko govorimo o integrativnim procesima, usmjerenim ka EU. Posjedovanje seritifikata podrazumijeva i upravljanje rizicima, jer smo svjesni turbulentnosti okruženja, koje je prisutno ne samo kod nas, već i u Evropi i svijetu“.
Simić kaže da se standardizacijom doprinosi i poboljšavanju rezultata poslovanja i kvaliteta usluga, dok se s druge strane, doprinosi smanjenju poslovnih rizika, istakavši da je bijeljinski Dom zdravlja, koji je prije tri godine među prvima u RS i BiH dobio ovaj sertifikat, u proteklom trogodišnjem periodu nivo zdravstvenih usluga podigao na najviši mogući nivo.
CAPITAL: LJ.LJ.