LONDON, Renault grupa povećala je u 2013. prodaju svojih automobila u Velikoj Britaniji za čak 55,3 odsto u odnosu na 2012. godinu.
Uz pomoć rumunske marke Dacia, koja je sastavni dio grupacije Renault, francuski proizvođač uspio je da na britanskom tržištu u 2013. plasira rekordnih 63.319 automobila.
Ovaka prodajni rezultat posljedica je popularnosti dva ključna vozila, Renaulta Clio i krosovera Captur. Renault Captur uspio je nadmašiti svog direktnog rivala na britanskom tržištu, model Peugeot 2008, u odnosu prodatih automobila 2:1.
Grupa je uspjela da poveća tržišni udio u Britaniji sa 1,99 odsto u 2012, na 2,8 odsto u 2013. godini, od čega 0,76 odsto čine vozila marke Dacia.
Kada je riječ o rumunskom proizvođaču, koji je na britanskom tržištu prisutan sa četiri modela, njegova prodaja u 2013. iznosila je 17.146 automobila. Najbolje se prodavao Duster (7.830 jedinica), zatim Sandero (5.025 primeraka) i Sandero Stepway (3.770 automobila), prenose agencije.