SARAJEVO – Sa povećanjem prometa i EBIT-a, JYSK BiH je u finansijskoj godini 2021./2022. postigao sjajne rezultate, saopšteno je iz ove kompanije.
Mnogi kupci su se odlučili za kupovinu u skandinavskom trgovačkom lancu kako bi uredili i opremili svoje domove i unaprijedili kvalitet svog spavanja.
Kao rezultat toga, JYSK BiH ostvario promet od 74.869.300 KM i EBIT od 14.444.341 KM.
Tako je JYSKov promet povećan za 16,4 odsto, dok je ostvareni EBIT u odnosu na rekordnu 2020./2021. veći za preko 2.200.000 KM.
U finansijskoj godini 2021./2022., koja je završila 31. avgusta 2022., JYSK je u BiH otvorio dvije nove prodavnice u Žepču i Jajcu, a kako bi kupcima širom zemlje osigurao isti doživljaj najnovijeg skandinavskog koncepta kupovine ulaže i velike napore u preuređenja postojećih.
Cilj mu je do kraja 2024. godine potpuno preurediti sve prodavnice.
“U finansijskoj godini iza nas još jednom smo pokazali da znamo što radimo i da samo zajednički možemo uspjeti u tome. I na to treba biti ponosan svaki kolega u JYSKu. Usprkos svim izazovima sa kojima se susrećemo u ovim teškim vremenim, od inflacije do svih rastućih troškova, ostvarili smo cilj koji ovisi prvenstveno o pružanju sjajnih ponuda po kojima smo prepoznatljivi”, izjavila je Vesna Kukić Lončarić, Country managerica JYSK Slovenija, Hrvatska, BiH i Srbija.
JYSK je ove godine najveći finansijski rast prometa ostvario na robnim grupama namještaja, dušeka i dekoracija.
Prva JYSK prodavnica u BiH otvorena je 2010. godine u Sarajevu, a danas posluje sa 28 prodavnica i webshopom te zapošljava 209 djelatnika.
Rezultati se objavljuju za finansijsku godinu 2022., koja je započela 1. septembra 2021. i završila 31. augusta 2022. PR