BEOGRAD/NOVI SAD , NIS u 2013. godini namjerava da nastavi razvoj nacionalnog brenda „NIS Petrol“, s ciljem da ga izvede na lidersku poziciju na nacionalnom tržištu naftnih derivata.
Temelj budućeg uspjeha postavljen je u godini koja je na izmaku – brend je dobio savremeno vizuelno rješenje – trobojku, koja spaja boje ruske i srpske zastave, čime je započeta je velika kampanja modernizacije i rebrendiranja mreže BS „NIS Petrol“, tokom koje je rekonstruisano i rebrendirano preko 200 stanica, a efikasnost rada mreže povećana je zahvaljujući uvođenju najsavremenijih ekoloških tehnologija i tehnologija uštede energije.
Godina koja je na izmaku bila je godina početka regionalne ekspanzije brenda – 21. decembra je na teritoriji Bosne i Hercegovine počelo s radom 6 benzinskih stanica „NIS Petrol“, što je prvi korak u procesu razvoja mreže na prigraničnim teritorijama zemalja susjednih Srbiji. U razvoj maloprodajne mreže NIS-a, kako u Srbiji, tako i u Bugarskoj, Bosni i Hercegovini i Rumuniji, u 2012. godini ukupno je iz sredstava NIS investirano preko 13 milijardi dinara.
„Razvoj nacionalne mreže BS NIS Petrol je jedan od naših strateških zadataka za 2013. godinu. Uspjeh tog brenda umnogome predstavlja zalog uspješnog poslovanja NIS u Srbiji i garanciju da će kompanija očuvati svoj udio na domaćem maloprodajnom tržištu, što je posebno važno u uslovima ekonomske krize. Za nas je ne manje važan i razvoj maloprodaje van granica Srbije, uključujući i premijum segment. Upravo zato uvodimo nove standarde usluživanja kupaca, nove tehnologije u radu stanica, pažljivo pratimo kvalitet goriva na našim BS, primjenjujemo fleksibilnu politiku cijena“, istakao je tim povodom generalni direktor NIS Kiril Kravčenko. Danas