NJUJORK – Američka medijska mreža En-Bi-Si saopštila je da je nedavno prodala 30 sekundi reklamiranja tokom predstojećeg Superboula (finale NFL sezone) za rekordnih 6,5 miliona dolara.
Šef marketinga En-Bi-Si sportsa Den Lovinger rekao je novinarima da su reklame za pokrivanje 52. izdanja Superbola, koje će se održati 13. februara 2022. godine na stadionu “SoFi” u Inglvudu, u Kaliforniji, uglavnom prodate, a ostalo je svega par praznih termina.
On je naglasio da ih mreža sa namjerom čuva zbog velike potražnje.
– Vidjeli smo zahtjeve o našim preostalim terminaima, ali prilično probirljivo radimo da od toga što je preostalo izvučemo najviše što možemo – kazao je Lovinger.
On je otkrio da je 30 sekundi rekame prodato za 6,5 miliona dolara, a kupci reklama će moći da se reklamiraju i u događajima kao što su Zimske olimpijske igre.
Tokom pedesetog izdanja Superboula, za 30 sekundi reklame plaćano je 5,5 miliona dolara, što je manji pad u odnosu na godinu dana ranije, kada je bilo potrebno izdvojiti 5,6 miliona. Tanjug