TOKIO, Japanska društvena mreža “Lajn”, koja je ekvalent mrežama “Skajp”, “Tviter”, “Fejsbuk” i “Instagram”, saopštila je da je do 1. aprila registrovala oko 400 miliona korisnika u čitavom svijetu.
U Japanu svi učenici i studenti koriste mrežu “Lajn” putem smartfona i tabletnih računara. Njihovi roditelji su sve više primorani da se i sami registruju na ovu mrežu.
Mreža “Lajn” pokrenuta je u junu 2011. godine u Japanu, a brzo se raširila u Aziji. Sada polako osvaja Evropu i sjevernu Ameriku.
Broj korisnika je prešao 10 milona u 10 različitih država, prenio je AFP.
Krajem novembra 2013. godine registrovan je 300-milioniti korisnik, a za samo četiri mjeseca taj broj je povećan za 100 miliona.
Ova društvena mreža omogućava besplatnu telefonsku komunikaciju, razmjenu poruka i informacija.
Kompanija “Lajn” je japanska filijala južnokorejske firme “NHN”.