BEOGRAD, Turizam je jedina privredna grana koja u uslovima svjetske ekonomske krize bilježi rast, a regionalnim povezivanjem povećava se konkurentnost lokalne turističke ponude na svjetskom tržištu, izjavio je danas u Beogradu direktor Turističke organizacije Banjaluke Ostoja Barašin.
“Kada se nešto priča u regionalnim okvirima, to se dalje čuje i to znači da ćemo zajednički na svjetskom turističkom tržištu ponuditi ono što imamo. Svi mi imamo ponešto, a zajedno imamo sve”, rekao je Barašin medijima iz Republike Srpske u Centru “Sava” gdje učestvuje u radu Osme brend konferencije “Turizam – progresivni brend regiona”.
On je naveo da Banjaluka kao grad sa zaokruženom turističkom ponudom vidi svoje mjesto u regionalnoj podjeli turističkog potencijala.
Barašin je podsjetio na to da je prošle godine i u Banjaluci održana regionalna konferencija s ciljem profilisanja turističke ponude na regionalnom nivou i povećanja konkurentnosti na svjetskom turističkom tržištu.
“Prepoznali smo šta je trend u svjetskom turizmu i potvrdili naše dobro opredjeljenje,a to su prepoznali i drugi. Banjaluku izdvaja to što smo koristeći prirodne i kulturno-istorijske pretpostavke na najbolji mogući način,stavili ovaj grad na evropsku i,nadam se, svjetsku turističku listu”, rekao je Barašin.
Osma brend konferencija “Turizam – progresivni brend regiona” održava se pod pokroviteljstvom Ministarstva ekonomije i regionalnog razvoja Srbije, Privredne komore Srbije, SIEPA i uz podršku Turističke organizacije Beograda.
Konferencija u fokus stavlja aktuelne teme radi afirmacije privrednog razvoja na regionalnom i globalnom tržištu turističkih proizvoda.
Ciljevi konferencije su sagledavanje stanja i mogućnosti turizma kao bitne privredne grane Srbije, intenziviranje saradnje, promocija turističkih protencijala i umrežavanje privrednih, turističkih, javnih i privatnih kompanija i instituta u stvaranju jedinstvenog turističkog proizvoda regiona. Srna