ROVINJ, Dvije sedmice prije početka, poznat je najveći dio programa 9. Weekend Media Festivala koji se održava od 22. do 25. septembra u prostorima stare fabrike duvana u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe.
Najveće regionalno okupljanje komunikacijske industrije ponovno dovodi zanimljive predavače iz inostranstva, predstavlja nove trendove i pokreće najvažnija društvena pitanja.
„Naših prvih devet godina nevjerojatno je brzo prošlo, a mi se još uvijek osjećamo kao prvoga dana. Isti je entuzijazam, ista želja da se družimo, da razmijenimo znanja, upoznamo se, pa i pokrenemo nove projekte iz Rovinja. Weekend je nastao na ideji spajanja ljudi iz komunikacijske industrije u atmosferi dobre zabave. Ovaj je festival kombinacija poslovne konferencije i velikog zabavnog parka, ove godine još i više nego prethodnih“, poručuje direktor festivala Tomo Ricov.
Koliko je Weekend bitan za industriju, ali i sami Rovinj istakao je u ime glavnog sponzora Weekend Media Festivala Adris grupe, rukovodilac korporativnih komunikacija Predrag Grubić:
„Weekend Media Festival je finale jedne uspješne turističke sezone. Raduje što na Weekendu ustrajavamo na konceptu kreativnog dokoličarenja. Tokom trajanja Weekenda izmjenjuju se različita iskustva iz komunikacijske industrije, ali i šire. Tamo se stiču i razmjenjuju znanja i poslovna iskustva te sklapaju poslovi. Weekend Media Festival je stalni pratioc Adrisovih investicijskih napora da podignemo kvalitetu ponude u Rovinju. Ovo je svakako primjer dobre prakse da iz klasične ekonomije snažnije iskoračimo u kreativnu ekonomiju.”
U programu 9. Weekenda posebno se ističe predavanje američkog futurista Garyja Whitehilla koji surađuje s poslovnim liderima, vladama i organizacijama u više od 60 zemalja svijeta.
Iako živimo u nemirnim vremenima, Whitehill će u Rovinju predstaviti svoju optimističnu viziju 21. vijeka vođenog inovacijom, ujedinjenog kulturom i nadahnutog pravdom.
Uprkos svim opasnostima, Whitehall vjeruje da će snaga ljudske genijalnosti nadmašiti sve strahove i promijeniti naš svijet na bolje za sve.
“U programu Weekenda uvijek su dominirale teme novih trendova i tehnoloških promjena, ali ove godine smo to još dodatno pojačali. Trendovi se ubrzavaju, promjene su u mnogim segmentima poslovanja i života već nastupile, pa je vrijeme da se progovori i o posljedicama. Nekoliko panela posvetili smo upravo budućnosti koja se već odvija pred našim očima, ali želimo čuti i kako mlađi od nas vide ono što tek slijedi”, istaknuo je direktor programa Nikola Vrdoljak.
Tako je na panelu nazvanom “Budućnost je sada” glavna tema efikasnije i pametnije življenje i poslovanje.
Koji su ključni trendovi i koliko će tehnologija promijeniti naše živote? Kako izgleda pametnije poslovanje?
Na ta i srodna pitanja pokušaće odgovoriti Krešimir Madunović iz Iskon Interneta, Sonja Popović iz SAP-a, Vladimir Sabo iz HEP-a i Anđelka Strajher iz Megatrenda.
O budućnosti ipak najbolje mogu govoriti oni kojima ona pripada, a to su današnji tinejdžeri.
Upravo će Lara, Nika, i Jan – na panelu s marketinškim stručnjakom Branimirom Brkljačom govoriti o tome kako oni koriste Internet i što od njega očekuju.
Čuće se i iskustva Milana Inića, jednog od najuspješnijih Youtubera s ovih prostora, čiji kanal Yasserstain ima gotovo 400.000 pretplatnika i preko sto miliona pregleda.
Ključnu ulogu u formiranju budućnosti ima obrazovanje, a svi se slažu da sistem obrazovanja ne odgovara potrebama društva 21. vijeka.
Reforma obrazovanja postala je u Hrvatskoj jedna od centralnih tema javne rasprave, a tako će biti i u Rovinju, gdje će o toj temi bivši rukovodilac kurikularne reforme Boris Jokić raspravljati zajedno s Predragom Grubićem iz Adris grupe, Koradom Korlevićem iz Zvjezdarnice Višnjan i Josipom Ticom s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.
Budućnost je već nepovratno promijenila muzičku industriju, gdje je zavladao „Digitalni kaos“, kako glasi naslov panela posvećen muzici kao robi koja je nekad bila teško dostupna, a danas se do nje dolazi odmah.
Jesu li te promjene pozitivne ili negativne i kako na to gledaju sami proizvođači muzike, pokušaće odgovoriti muzičari Robert Pešut Magnifico i Ida Prester, te Žarko Dimitrioski iz makedonske marketinške agencije Eden na Eden.
Uz predavanja, panele i prezentacije, Weekend i ove godine donosi mnogo radionica koje će se paralelno održavati u pet dvorana.
Učesnici radionica moći će na njima steći brojna nova znanja, od toga kako prezentovati svoju ideju, preko email marketinga i Google Analyticsa, sve do mobilnog oglašavanja i copywritinga.
U organizaciji s HURA-om, na Weekendu sve marketingaše očekuje peti po redu BalCannes na kojem oglašivači ove godine biraju najbolje projekte i agencije iz regije.
Prijave su u toku, a zainteresovane agencije koje se žele predstaviti mogu predati svoje projekte do sutra. Najboljih 25 biće predstavljeno na glavnoj pozornici Weekenda u petak 23. septembra.
Četvrtu godinu zaredomSoMo Borac na Weekendu predstavlja najbolje digitalne radove u nekoliko kategorija.
Ove godine primljen je rekordan broj prijava, iako same prijave traju još tri dana – do sutra u podne. A nakon ozbiljnih tema i burnih rasprava, vrijeme je za dobru zabavu koju Weekend jamči svake godine.
Bogati program započinje Hladno pivo powered by Laško, nastupom u četvrtak 22. septambra u Pepermint klubu, a posjetioci koji već prvi dan dođu u Rovinj do ranog jutra zabavljaće DJ Filip Jelaš.
U petak 23. septembra Lampshade Media predstavlja Who See, a nakon njih slijedi Tomo In Der Muhlen u dvorani Vrt, dok vikendaše u Pepermint klubu zabavljaju Peppe & Sergej Trifunović. Muzički program u subotu 24. septembra završava velikim partijem Jagermeistera i Ljetnog kina pod nazivom “Jägermeister presents Somewhere Over the Region”. Nezavisne novine