BANJALUKA, Ministar saobraćaja i veza Republike Srpske (RS) Nedeljko Čubrilović očekuje da će radovi na auto-putu Banjaluka-Gradiška biti završeni do oktobra ukoliko u narednom periodu ne bude previše kišnih dana.
Nakon obilaska dionice auto-puta Banjaluka- Gradiška, odnosno prva dva lota u dužini od oko 20 kilometara, Čubrilović je izjavio Srni da se predviđeni radovi odvijaju po dinamici dogovorenoj sa izvođačem.
“Vrijeme ne dozvoljava potpunu angažovanost mehanizacije zbog neuobičajeno mnogo kižnih dana u aprilu, što je donekle usporilo radove. Ali, imamo obećanje izvođača, da će radovi biti završeni do oktobra, kao što je dogovoreno na jednom od prehodnih sastanaka”, rekao je Čubrilović.
Govoreći o angažmanu firmi i radnika na ovom poslu, Čubrilović je rekao da je na izgradnji prva dva lota direktno angažovano oko 500 radnika, a indirektno oko 1 500.
“Ovo može biti dobra poruka onim koji tvrde da u RS treba povećavati broj zaposlenih, jer samo kroz ovakve projekte i investicione radove može se doći do povećanja broja radnih mjesta”, ocijenio je Čubrilović.
On je rekao da most na Savi, koji bi auto-put Banjaluka – Graiška trebalo da spoji sa Hrvatskom, neće biti gotov kada i auto-put, tako da će se naredne dvije godine morati koristiti stari most na izlazu iz Gradiške.
“Očekujemo da u toku ove godine bude završen projekat i izabran izvođač radova”, rekao je Čubrilović i podsjetio da je predsjedavajući Savjeta ministara BiH Nikola Špirić o izgradnji mosta na Savi u petak razgovarao sa hrvatskim premijerom Jadrankom Kosor, koja je obećala da će se ubrzati radovi.
Na pitanje da li ima novih informacija u vezi za austrijskim “Štrabagom” koji treba da gradi auto-put Banjaluka – Doboj, Čubrilović je rekao da još nema potvrde da je “Štrabag” obezbijedio finansijska sredstva za ovaj posao, ali da Austrijanci nisu odustali od ovog projekta.
“I mi i “Štrabag” po ugovoru o koncesiji imamo obavezu da do odustajanja jednog od partnera radimo kao da ćemo sutra potpisati ugovor”, napomenuo je Čubrilović.
20 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Blago onom ko rano poludi………
Ja sam mislio da se dinamika radova na ovakvoj investiciji reguliše ugovorom. Kad ono nije tako. Po ministru se to reguliše obećanjem izvodjača i dogovorom na sastanku. Obećanje i dogovor normalno ne važe ako pada kiša.
Vidim i da Čubrilović jedino novo zapošljavanje vidi u megalomanskim prepalćenim investicijama, pa preporučujem svima da zaborave sve što znaju i što rade, poderu diplome i obrate se ministru da im da po lopatu i pijuk da idu kopati.
Toliko o programu vlade za zapošljavanje.
Ovaj ministar je jedna nebuloza koja je pala sa kruške. On je zalutao i oni koji su ga izabrali su zalutali. Kad ga sretnem prvi put reći ću mu ovo u brk.
Mislim da Ministar ima prehlađeno grlo i da je tiho pričao pa novinari pogrešno razumjeli i prenijeli izjavu.Damir Miljević sa komentarom ovakve Ministrove izjave o značaju i vrijednosti javnih radova u kriznim vremenima, potpuno je u pravu, ali ja ipak mislim da su prehlada i novinari krivi, ne samo za ovu glupu izjavu, nego za sve što nam se loše dešava.
Potemkinova sela:
http://hr.wikipedia.org/wiki/Potemkinova_sela
Nesreća je što naš Potemkin vara narod, a ne kraljicu (i Senat).
Ministre,vremenska prognoza je loša za naredne dane a i dugoročna nije ništa bolja- kaže da će sve i do oktobra biti ovako usrano vrijeme. Čemu forsirati izgradnju do oktobra kad mosta s druge strane neće biti,kako kažete za dvije godine,a vjerovatno ni tad? Nemojte bezveze srljati, ništa vas više ne može spasiti od gubitka vlasti,pa ni ovakvi projekti.
Miljevic ima mikrokreditnu organizaciju, daje kredite sa kamatom od 20 % i veliki je ekonomista. Uzima od sirotinje.Kako da rade domace firme koje proizvode zeljeznu konstrukciju, sahtove, kamenolomi i masu drugih gradjevinskih preduzeca ako nema javnih radova.Ministar Cubrilovic je jedan od rijetkih politicara koje jako cijenim. U puteve se nikad nije vise ulagalo.Koji ce nam investitor doci na blatnjav put?
Strasno…
2004 godine, obecano da ce autoput biti gotov 2008, pa 2009 pa januar 2010 pa jun 2010… bice ovo kao stih one pjesme: Auto put ce biti gotov kad sinu za osamnesti kupim motor!
Sto je najgore, kada se zavrsi bice hrpa politicara sa kezom na glavi i novine ce biti pune price o pobjedi i novom auto putu.
Samo na brdovitom balkanu!!!
Sramota-prave auto put 6 godina …Samo nam nije rekao do kojeg Oktombra je gotov auto put,
Most za 2 godine,he he he ako ga budu gradili kao auto put vjerovatno bit ce gotov za 22 godine,,,,
slusajte Apolon Radio na
http://narodniradio.listen2myradio.com/
8.MILOVAN
Vidim Milovane ti si izgleda iz SNSD-a s obzirom da prvo pljuješ pa onda lijepiš etiketu. Pa da jednom rasčistimo i to: Miljević NEMA mikrokreditnu organizaciju nego RADI u njoj kao izvršni direktor za razvoj. Ta organizacija daje kredite i sa kamatom od 20% i 18% i 7,5% i 5,5%. Niko nije protiv javnih radova ali jeste protiv načina na koji se ovde to radi (predugo, preskupo i netransparentno
Milovan
Ko ce putovati tim autoputevima kada se svaki dan privredna aktivnost smanjuje.Ako si imalo pismen Strabag hoce garancije za ekonomsku splativost gradnje autoputa a ne suplje price.Hoce oni i to ali da neko da garancju da ce se dnevno na relaciji BL-Doboj naplacivati preko 30.000 putarina ili da razliku do tog broja obezbedi vlada.Isti slucaj kao sa avionima za neznam valjda Bec ,daju ljudi liniju ali vi platite sto avioni lete prazni.Daj molim te nemoj nas praviti ludim ili si potparol ministra Cubrilovica.
Da citiram : “Prema Nacrtu ugovora, koncesionar se obavezuje da će do 2015. godine izgraditi dionice Banja Luka – Doboj dužine 72 kilometra, Banja Luka – Kupres – granica sa FBiH 110 kilometara, Doboj – Jakeš 46 kilometara, Banja Luka – Novi Grad/Bosanski Novi 71 kilometar, te Jakeš – Bijeljina – granica sa Srbijom dužine 98 kilometara.”
Dalje : “Nedeljko Čubrilović, ministar saobraćaja i veza RS, kaže da će gradnja autoputa Banjaluka – Doboj početi najkasnije do ljeta naredne godine, te da što se tiče ugovora sa “Štrabagom” i dalje vjeruje da će austrijska firma graditi taj put. Međutim, Čubrilović ističe da ako “Štrabag” čak i odustane zahvaljujući tome što su završene sve potrebne procedure, u kratkom roku bi u projekat mogao da uđe i drugi partner. Takođe, on kaže da će u februaru sve biti poznato.”
Dalje : ” Izgradnja autoputa Banjaluka – Gradiška dobro je iskustvo za sve. Neću da se osvrćem na prvih 5,7 kilometara. Ova vlada je samo pokušavala da ispravi nečiju grešku, onoga ko je počeo projekat bez riješenih imovinskih odnosa i projektne dokumentacije. Na dionici od Mahovljana do Gradiške, koju smo počeli da gradimo, posao će se završiti do kraja ljeta.”
Dalje : “Kada se može očekivati početak radova na pomenutoj dionici Doboj – Šamac?
ČUBRILOVIĆ: Po izradi projekta će biti određeno kad će početi radovi. Očekujemo da pregovori o izvođenju radova započnu ove godine, a početak gradnje se može očekivati već 2010. godine.”
Dalje : “Kada se može očekivati početak radova na pomenutoj dionici Doboj – Šamac?
ČUBRILOVIĆ: Po izradi projekta će biti određeno kad će početi radovi. Očekujemo da pregovori o izvođenju radova započnu ove godine, a početak gradnje se može očekivati već 2010. godine.”
I šlag na tortu : “Министар Чубриловић је најавио завршетак процедуре за набавку авиона до краја фебруара, док се крајем 2010. године очекује испорука авиона Републици Српској.”
Lupeta i nezna šta priča. Njegova spoznaja biznica je na nivou djeteta od trećeg razreda osnovne škole.
hahaha ‘izgradnja autoputa bl-gradiska dobro je iskustvo za sve’
odlican prilog b191
sorry bosman ali nemoj da ponizavas danasnje trogodisnjake.Danasnja djeca su bas pametna.Slusajte APOLON RADIO.
http://narodniradio.listen2myradio.com/
Samo dok nađem malo vremena, pa da se malo osvrnemo i na strateško partnerstvo ŽRS i GE
@16,izvini, ali ga ti još više spusti na trogodišnju djecu-ja sam mislio na djecu trećeg razreda osnovne škole.
“I mi i “Štrabag” po ugovoru o koncesiji imamo obavezu da do odustajanja jednog od partnera radimo kao da ćemo sutra potpisati ugovor”, napomenuo je Čubrilović.
A ona novinarka dobila po glavi što je nešto pitala o potpisanom ugovru, odnosno o 17 ugovora i o ugovoru o upravljanju ugovorima. Nagradno pitanje: Je li ugovr sa Štrabagom potpisan ili nije?
Mreza auto puteva u RS, Aerodromi u Trebinju i Sokocu, Male HE na Drini, Bosni, Ugru, Vrbasu, Cez Gacko…. Koje sarene laze….
Stvarno stanje, je to da su jedan od najvecih potencijala i prirodnih resursa sume.Javno preduzece Sume RS su u opstem rasulu cekaju platu za februar ako je bude…Otprilike 44% teritorije Srpske je pod sumama, i to ce uskoro neko da kupi… Slicno ce biti i sa ostalim resursima koje jos imamo.