LONDON, Vjerujemo da ne postoji osoba na planeti koja nije čula za kompaniju Bugatti, a malo ko bi odbio da u svojoj garaži smjesti najbrži automobilna svijetu – Veyron.
Međutim, prije nego što je Folksvagen Grupa 1998. godine preuzela ovaj brend, proizvođaču iz Molshajma nisu baš cvjetale ruže.
Ipak jedan automobil posebno je obilježio noviju istoriju Bugattija, a riječ je o modelu EB110. Naime, 1987. godine, italijanski preduzetnik Romano Artioli, otkupio je prava na ime Bugatti, nakon 35 godina nakon što je kompanija prestala sa proizvodnjom četvoročkaša.
Četiri godine kasnije, predstavljen je prvi moderni Bugattijev automobil, koji je donio V12 motor sa četiri turbo kompresora i 553 KS, koje je šestostepeni manuelni mjenjač raspoređivao na sva četiri točka.
Već godinu dana kasnije, 1992, EB110 je dobio SuperSport varijantu, koja je bila lakša i snažnija od originalne verzije, a V12 motor je mogao da proizvede 603 KS, a do “stotke” je ubrzavao za samo 3.2 sekunde uz maksimalnu brzinu od 348 km/h, prenose agencije.