Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Ekonomisti: Republici Srpskoj prijeti finansijska katastrofa

    6. Juna 2024. — 14:10

    Za Radukića ministri u Vladi Srpske rade savršeno

    20. Maja 2024. — 13:56

    Srbija ubrzano isisava energente iz BiH

    29. Decembra 2023. — 14:05

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Saznajemo: Uskoro optužnica protiv Đoke Ekvatora

    28. Juna 2024. — 13:46

    Ekskluzivno: Optuženi u aferi „korona ugovori“ priznaje krivicu

    19. Juna 2024. — 10:43

    Nakon „Alumine“, Pavlović preuzima i „Boksit“

    16. Maja 2024. — 12:15

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Smailbegović: Odnos države i poslodavaca zasniva se na poznanstvima

    7. Marta 2025. — 20:00

    Mujanić: BiH ima zaliha domaćeg mesa samo za tri dana

    21. Februara 2025. — 20:05

    „Šume Srpske“ u minusu šest miliona maraka

    11. Jula 2025. — 16:38

    BiH na uvoz mlijeka potrošila 267 miliona KM

    11. Jula 2025. — 14:56

    “Autoprevoz” prodao 34 dunuma zemljišta

    11. Jula 2025. — 14:12

    Brat Novaka Đokovića ugasio firmu u Banjaluci

    11. Jula 2025. — 09:48
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    “Elektroprivreda BiH” mora da kupi 400.000 tona uglja

    8. Jula 2025. — 10:43

    Cijena sirove nafte oko 67 dolara po barelu nakon odluke OPEK-a

    8. Jula 2025. — 08:59

    Potrošnja i proizvodnja uglja u Evropskoj uniji na istorijskom minimumu

    4. Jula 2025. — 13:22

    Kakve su šanse za napredovanje ekonomije u BiH?

    2. Jula 2025. — 15:18

    „Šume Srpske“ u minusu šest miliona maraka

    11. Jula 2025. — 16:38

    Neto devizne rezerve Srbije povećane

    11. Jula 2025. — 14:52

    Koliko duguje BiH, a koliko zemlje u regionu, ko je najveći dužnik?

    11. Jula 2025. — 11:28

    Spoljni dug Srbije oko 50 milijardi evra

    11. Jula 2025. — 09:01

    Kreis International postao većinski vlasnik banjalučkog Stočara

    10. Jula 2025. — 13:10

    Ko su najveći telekomunikacioni igrači na Balkanu

    4. Jula 2025. — 08:16

    Banjalučka firma isplaćuje dividendu akcionarima

    3. Jula 2025. — 08:16

    Jačanje evra ugrožava napore oko obuzdavanja inflacije

    2. Jula 2025. — 13:07

    BiH na uvoz mlijeka potrošila 267 miliona KM

    11. Jula 2025. — 14:56

    SAD odrezala Srbiji carine od 35 odsto

    8. Jula 2025. — 09:20

    Tramp uvodi carine od 30 odsto na svu robu iz BiH

    8. Jula 2025. — 09:12

    Kada Lidl planira otvaranje prodavnica u BiH

    6. Jula 2025. — 11:10

    Sve više radnika iz BiH odlazi na sezonski rad u Hrvatsku

    5. Jula 2025. — 14:31

    Španija prestigla Japan u BDP-u po stanovniku

    5. Jula 2025. — 11:55

    Srpsku za pet mjeseci posjetilo 186.698 turista

    3. Jula 2025. — 15:16

    Booking ide na sud zbog optužbi na podizanje cijena smještaja

    2. Jula 2025. — 16:58

    Osrednji rod voća, čekaju nas veće cijene

    12. Jula 2025. — 13:52

    Zašto poljoprivrednici u Srpskoj izbjegavaju osiguranje?

    12. Jula 2025. — 11:00

    Ratari prepušteni berzi i volji mlinara

    11. Jula 2025. — 07:38

    Trampove carine smanjuju izvoz BiH u SAD

    10. Jula 2025. — 15:49
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Ovo voće košta 160 dolara po komadu

    6. Jula 2025. — 16:18

    Jednostavnim trikom možete značajno uštediti gorivo

    6. Jula 2025. — 09:03

    Direktoru agencije “Apriori” prva nagrada fotografskog takmičenja

    4. Jula 2025. — 14:07

    Gdje su najskuplje nekretnine na svijetu

    24. Juna 2025. — 15:54

    Fon der Lajen: Spremni smo da zaštitimo interese Unije

    12. Jula 2025. — 16:50

    Tramp najavio carine od 30 odsto za EUi Meksiko

    12. Jula 2025. — 15:46

    Novi talas stečajeva zahvatio Njemačku

    12. Jula 2025. — 12:00

    Stopa nezaposlenosti u Kanadi pala na ispod sedam odsto

    12. Jula 2025. — 09:01
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Prvi dan Play Media Day 06 razdrmao kreativnu industriju

Prvi dan Play Media Day 06 razdrmao kreativnu industriju

Karolina BjelicKarolina Bjelic5. Juna 2021. — 10:32Nema komentara4 minute čitanja
Play Media Day 06
Play Media Day 06

BANJA LUKA – Prvi dan regionalnog komunkacijskog događaja Play Media Day 06 ispunio je visoka očekivanja i donio devet sati kvalitetnog programa o temama iz kreativne industrije. CineStar Cinemas Delta Planet Banjaluka bio je domaćin za 100 učesnika, vatrenih zaljubljenika u svijet komunikacija, dok su svi ostali čitav program mogli pratiti besplatno online na YouTube-u, Facebook stranici ili web stranici Play Media Day. Danas, 05. juna u toku je drugi dan predavanja, a svi zainteresovani mogu pratiti događaj putem pomenutih kanala komunikacije.

Play Media Day 06
Play Media Day 06

Darko Soković započeo je ovogodišnji Play Media Day maestralnim predavanjem u svakom smislu. Iako je fizički bio spriječen da prisustvuje događaju, njegovo online predavanje stalo je rame uz rame sa nastupima najvećih evropskih i svjetskih govornika, kako u tehničkom, tako i u obrazovnom smislu. U 20-minutnom govoru na temu „Ko kosi, a ko vodu nosi – Jesu li komunikacije samo prateći element osnovnog poslovanja, ili komuniciranje preuzima štafetu i aktivno mijenja društvo“ osvrnuo se i na  značaj dijaloga koji postaje ključna riječ u svakom poslovanju.

Play Media Day 06 - Darko Soković
Play Media Day 06 – Darko Soković

Ivan Kosogor, autor i voditelj podcasta, se odličnom energijom nadovezao na predavanje svog prethodnika, i kroz 45 minuta publici uživo ispričao svoje iskustvo kada je riječ o pokretanju podcasta, ali i o značaju originalne ideje kojim god poslom se bavili.

Play Media Day 06 - Ivan Kosogor
Play Media Day 06 – Ivan Kosogor

Prva dama koja je održala predavanje na ovogodišnjem Play Media Day-u je Iva Majstorović, branding direktorica agencije Degordian koja je pričala o employer brandingu koji kompanije izdvaja na tržištu, te direktno utiče na privrženost zaposlenih i na želju potencijalnih saradnika da se pridruže timu. “Zaposlenik bira poslodavca je vodilja employer brandinga”, zaključila je Iva.

U miks online i live predavanja odlično se uklopio i Vladimir Rosić, senior marketing menadžer kompanije Molson Coors. On je u CineStar sali govorio o ekspanziji digitala, te povezivanju brendova sa potrošačima u novom normalnom.  Istakao je da u budućnosti možemo očekivati autentične kampanje sa svrhom i konkretnom akcijom.

Play Media Day 06 - Vladimir Rosić
Play Media Day 06 – Vladimir Rosić

Kako je pandemija uticala na trendove u kreativnoj indutriji ispričala je u online predavanju Valentina Bugarin iz agencije Buketa&Žinić&Grey. Stav da kreativnost rješava sve poslovne i društvene probleme, kao i da će za kreativce uvijek biti posla, potkrijepila je primjerima iz prakse.

Kombinacija online i predavanja uživo smjenjivala se tokom čitavog dana, čime su organizatori, Play Team agencija, još jednom pokazali moć digitala i online komunikacije.

U fokusu prvog dana dvodnevne konferenije bila je ekspanzija podcasta u toku trajanja pandemije, te je Vladimir Trifunovič, autor Dijalog Podcasta, govorio o njemu kao moćnoj platformi za osvajanje svijeta. Kroz interakciju sa prisutnima, svi zajedno su došli do zaključka da u podcastu leži moćno oružje kada je riječ o oglašavanju brendova i kompanija.

Play Media Day 06 - Vladimir Trifunović
Play Media Day 06 – Vladimir Trifunović

Ilija Brajković, CEO agencije Kontra, održao je lekciju o content marketingu kao mašini za generisanje prodajnih leadova. Objasnio je da je jedan od najvažnijih koraka marketinga definisanje ciljne grupe, odnosno idealnog kupca, i to po online i offline ponašanju, iskustvima na poslu i privatnom životu,  te njihovim brigama, problemima, ali i motivaciji. 

Da li je marketing nauka ili umjetnost? Kako podaci postaju odličan izvor inspiracije, te kako vrijeme i mjesto plasiranja poruke mogu značajno promijeniti percepciju komunikacije, objasnila je Nermina Kelić, managing direktorica agencije UM Sarajevo.

Posljednja dva predavanja prvog dana Play Media Day-a bila su rezervisana za online čas Milene Đorić-Gudurić, odnosno Danke Trbojević.

Milena je kao direktorica marketinga Mastercarda za tržišta BiH, Crne Gore i Srbije donijela tri preporuke za brendove u promijenjenom svijetu i poručila da koncept one size fits all mora biti prevaziđen u budućnosti. 

Danka Trbojević, managing direktorica Drive Agencije, se za kraj javila iz Beograda i govorila o jednoj od najbitnjih tema za poslovanje agencija – vrednovanju njihovog kreativnog rada. U konkretnom i poučnom predavanju, istakla je da je neophodno napraviti pametan balans između velikih, srednjih i malih klijenata, kako se ne bi ugrozilo poslovanje agencije.

Ono što sigurno nije ugroženo je kontinuitet u kvalitetu sadržaja na regionalnom komunikacijskom događaju Play Media Day, koji šestu godinu u nizu donosi novitete i aktuelnosti iz svijeta kreativne industrije. Isto će biti i danas, 05, juna, kada će na konferenciji svoja iskustva podijeliti Bogdan Stevanović-Blogdan, Katarina Ivakić, Marko Spalević & Sara Jo, Nikola Maksimčuk i Natalija Čorbić.

Drugi dan Play Media Day-a možete pratiti besplatno online na YouTube-u, Facebook stranici ili web stranici Play Media Day.

Play Media Day 06
Play Media Day 06

Play Media Day 06 se održava zahvaljujući podršci programa Bosnia and Herzegovina Resilience Initiative (BHRI), koji sprovodi Međunarodna organizacija za migracije (IOM), uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj. Događaj su podržali i Delegacija EU u BiH, kao i Sara voda.

Komunikacija je beskonačna!

PR

konferencija marketing Play Media Day 06
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakBerlin ne mijenja stav u vezi sa ruskim gasovodom
Sljedeći članak Er Srbija uspostavila letove ka Rostovu na Donu

Povezani članci

NAJAVE DOGAĐAJA 04 minute čitanja

Najava događaja za petak, 27. septembar 2024. godine

Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

„Šume Srpske“ u minusu šest miliona maraka

11. Jula 2025. — 16:3803 minute čitanja

Blaško Kaurin potvrdio da će prvo polugodište završiti u minusu

BiH na uvoz mlijeka potrošila 267 miliona KM

11. Jula 2025. — 14:56

“Autoprevoz” prodao 34 dunuma zemljišta

11. Jula 2025. — 14:12

Brat Novaka Đokovića ugasio firmu u Banjaluci

11. Jula 2025. — 09:48

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.