PARIZ, C-Elyseé je brat Pežoa 301 i odgovor na Škodu Rapid i Seat Toledo.
Ovo nije verzija nekog postojećeg Citroëna već novorazvijeni automobil, što je jasno vidljivo i po spoljašnjem i po unutrašnjem dizajnu.
C-Elyseé se proizvodi u Španiji a prodavaće se na tržištima Azije i istočnog dijela Evrope. Dugačak je 443 centimetara i na zadnjoj klupi pruža raskošnu količinu prostora za noge. I prtljažnik od 506 litara je vrlo prostran.
Unutrašnjost je domišljato dizajnirana, ne prevladava jeftin osjećaj, iako se plastika ne bi mogla svrstati među najkvalitetnije. Kada su u pitanju motori novi Citroen posjeduje 1.2-litarski benzinac sa samo 72 KS, ali snažniji benzinac sa 115 KS i dizelaš sa 92 KS mnogo su bolje i razumnije solucije.
Najveći adut novog C-Elyseé biće cijena. Najjeftiniji model će koštati manje od 12.000 evra, prenose agencije.