BEOGRAD, Turistička organizacija Beograda (TOB) promovisaće na Međunarodnom sajmu turuzma u Milanu, od 13. do 15. februara, turističku ponudu prijestonice, smještajne kapacitete grada, nove turističke programe.
U okviru kampanje City Break Belgrade, TOB će predstaviti mogućnosti za kratki gradski odmor u Beogradu, šoping ture, a Savamala i Ada Ciganlija će od ambijentalnih cjelina biti u fokusu promocije, saopšteno je iz gradske turističke organizacije.
Takođe, posjetiocima će biti predstavljena i aplikacija za mobilne telefone “Beograd priča”, kao i kalendar kulturnih, sportskih i zabavnih događaja tokom 2014. godine, koje turisti iz Italije rado posjećuju tokom boravka u srpskom glavnom gradu.
Sa više od 24.017 gostiju u 2013. godini iz ove zemlje, Italija se nalazi među prvih 10 zemalja po broju turista u Beogradu, čineći tržište ove zemlje značajnim za turizam Beograda.
Nacionalna avio kompanija Er Srbija, takođe, ima svakodnevne letove na relaciji Beograd-Milano, dok kompanija EasyJet leti četiri puta nedjeljno.
Na sajmu International Toursim Exchange, Turistička organizacija Beograda nastupa sa agencijama Interturs i Glob Metropoliten Turs. Tanjug