BEOGRAD, Izrada projekta šoping mola na Autokomandi je u završnoj fazi, a gradnja ovog objekta trebalo bi da počne u proljeće 2013, najavila je potpredsjednica “Delta holdinga” Jelena Krstović.
Ona je napomenula da je u planu gradnja šoping mola u Beogradu u Bulevaru despota Stefana koji će biti veći od onog na Autokomandi i sa još više “pristupačnijih” brendova.
Ona je istakla kako “Delta holding” planira širenje šoping mol biznisa i u drugim većim gradovima Srbije i u regionu.
– Završavamo i pregovore sa nekoliko velikih zakupaca. Šoping mol na Autokomandi imaće oko 250 brendova od kojih će 50 biti potpuno novi na našem tržištu – rekla je Krstović.
Taj tržni centar, površine 200.000 metara kvadratnih, trebalo bi da počne sa radom u jesen 2014, investicija je vrijedna 200 miliona evra, a biće otvoreno više od 5.000 novih radnih mjesta, naglasila je Krstović.
Prema Krstovićevoj, ova investicija je veoma značajna za čitavu privredu Srbije jer će biti angažovan veliki broj podizvođača, dok će mnogobrojne djelatnosti biti potpora projektu.
– Šoping mol će donijeti mnogo inovacija i to ne samo ponuda za kupovinu, već i zabavnih sadržaja, a imaćemo i prvi ‘ajmaks’ bioskop sa najsavremenijom tehnologijom i velikim brojem sala, što će biti potpuna novina na našem tržištu – kazala je Krstović.
Ona je istakla da će u šoping molu na Autokomandi, i pored dosta ekskluzivnih brendova veći dio ponude biti dostupan prosječnom potrošaču.
– Početak gradnje tog šoping mola rezultat je opsežnih istraživanja i analiza ne samo ‘Delte’ već i potencijalnih zakupaca i partnera zainteresovanih za srpsko tržište koja su pokazala da će, u narednom periodu, moderni tržni centri imati dobru perspektivu – navela je Krstović.
Širenje šoping mol biznisa planirano je i u Novom Sadu, Nišu, kao i u Banjaluci.
Delta je u izgradnju šoping molova Delta siti u Beogradu i u Podgorici, do sada investirala oko 140 miliona evra. Tanjug