BEOGRAD, Niška “Fabrika duvana” DIN, koja posluje u sastavu “Filip Morisa”, u 2009. godini ostvarila je neto profit od 2,1 milijardi dinara.
“Izuzimajući efekat kursnih razlika i jednokratnih prihoda i rashoda, DIN-ov neto profit je u 2009. godini zabeležio rast od četiri odsto u odnosu na 2008. godinu”, izjavio je generalni direktor DIN-a Skip Bornhiter.
“Ovo nam je omogućilo da nastavimo da isplaćujemo kvartalne dividende našim akcionarima. U 2009. godini, gotovo 2,9 milijardi dinara isplaćeno je akcionarima na ime konačne dividende za 2008. godinu i međudividende za 2009. godinu”, naveo je Bornhiter.
Prema njegovim riječima, “prošla 2009. je za DIN bila još jedna godina sa snažnim finansijskim rezultatima. Ukupan neto prihod porastao je sedam odsto i dostigao je 18 milijardi dinara. DIN-ov prihod iz poslovanja za 2009. godinu iznosi približno 2,2 milijarde dinara”.
Kako je navedeno, DIN je u 2009. zadržao poziciju vodeće duvanske kompanije u Srbiji, sa tržišnim udjelom od gotovo 50 odsto.
Pet DIN-ovih robnih marki nalaze se među deset najprodavanijih robnih marki u Srbiji – “best”, “klasik” i “marlboro” su tri najprodavanije robne marke u Srbiji, dok su “bond strit” i “drina” među prvih deset, dodaje se u saopštenju.
Od septembra 2003. godine, “DIN Fabrika duvana” posluje u sastavu “Filipa Morisa” i tokom prethodnih šest godina, u DIN je uloženo više od 636 miliona evra. Tanjug