BANJALUKA, Zbog velikog interesovanja kupaca, Mercator BL je produžio trajanje projekta lojalnosti za mjesec dana, tako da kupci sada mogu sakupljati naljepnice do 2. marta, a kupone koji donose 50% popusta, iskoristiti do 16. marta 2014. godine.
Projekat nagrađivanja kupovine „Kuhanje koje inspiriše“ je jedan od najuspješnijih projekata lojalnosti u Mercatoru. Kako se navodi u saopštenju, planirano je da se naljepnice mogu sakupljati do 2. februara i iskoristiti do 16. februara, međutim zbog velike potražnje Delimano proizvoda za pripremanje zdrave hrane, Mercator će svojim kupcima omogućiti da mjesec dana duže, tačnije do 2. marta 2014. sakupljaju naljepnice i na taj način izaberu neki od visokokvalitetnih proizvoda iz Delimano seta posuđa, po sniženim cijenama od 50 %.
I u ovom periodu, svaka kupovina u vrijednosti od 10 KM donosi pravo na naljepnicu čijim sakupljanjem kupci imaju mogućnost da do 16. marta 2014. izaberu moderno dizajnirano, italijansko posuđe, Delimano tave, šerpe, tepsije i ekspres lonce od 5,5l i 2,5l za pripremu zdrave hrane.
Da se kupovina u Mercator maloprodajnim objektima isplati najbolje znaju korisnici Pika kartica, za koje je put do popusta još jednostavniji i kraći jer sakupljaju manji broj naljepnica od predviđenih, u zavisnosti od proizvoda.
Mercator BL za svoje kupce već priprema nove pogodnosti koje će im donijeti novi Projekat lojalnosti.