BEOGRAD, Kompanija “Dajrekt medija”, do sada članica “Multikom grupe”, prodata je medijskoj grupi bugarskog biznismena Krasimira Guergova, saopštila je danas “Multikom grupa”, koja ne navodi vrijednost te transakcije.
“Multikom grupa” je vlasništvo lidera Demokratske stranke Srbije Dragana Ðilasa.
U saopštenju “Multikom grupe” navedeno je da je novi vlasnik iz Bugarske u medijskom poslu je od ranih devedesetih godina prošlog vijeka i na bugarsko medijsko tržište je doveo najveće strane investitore.
Guergov je dugogodišnji bugarski partner kompanija Central juropijan medija enterprajzis (CME) kao i “Njuz korporejšn”, uglednih medijskih kompanija koje posluju u srednjoj i istočnoj Evropi.
“Kompanijom Dajrekt medija upravljaće jak lokalni tim menadžera na čelu s međunarodnim bordom direktora u kojem će ključni članovi biti ugledni profesionalci iz medijskog biznisa, višegodišnji partneri naše globalne mreže”, rekao je Guergov.
On je ocijenio da će ova akvizicija omogućiti širenje poslovanja i sticanje nove prednosti u regionu, a i šire.
Guergov, koji u svojim kompanijama zapošljava oko 1.000 ljudi, dodao je da je kupovina dio strategije širenja, čiji je cilj da “Dajrekt medija” postane lider u Jugoistočnoj Evropi.
Guergov je i akcionar BTV Medija grup, vodeće medijske kuće sa 44 odsto udjela na bugarskom tržištu, i predsjednik oglašivačke agencije Kres.
“Ovakva strana investicija predstavlja značajno otvaranje Srbije na području medija i tržišnih komunikacija, u skladu sa procesom evropskih integracija. Svi segmenti poslovanja i saradnje agencije Dajrekt medija sa klijentima i partnerima ostaju nepromijenjeni. Takođe, promjena vlasnika neće uticati na ugovore o radu zaposlenih, niti na sigurnost njihovih radnih mjesta i ugovorom definisanih redovnih profesionalnih obaveza”, izjavila je Jadranka Drinić predstavnik menadžmenta “Multikom grupe”.
“Dajrekt medija” je kompanija za multimedijalne komunikacije iz Beograda, koja posluje u cijelom regionu. Ima oko 150 zaposlenih u 7 zemalja, a na svom sajtu navodi da se “2010. pozicionirala među 30 najjačih firmi u Srbiji” i da je “lider u komunikacijskom i medija planiranju, kao i u zakupu medija u cijelom regionu”. Tanjug