NJUJORK – McDonald's je izašao sa podacima o iznenađujućem padu prodaje u cijelom svijetu, prvom padu u 13 kvartala, budući da je veća cijena Big Maca udaljila osvještenije kupce od prodajnih mjesta ovog hamburgerskog diva.
Globalna prodaja pala je jedan posto u drugom tromjesečju, u poređenju sa prosječnom procjenom analitičara od povećanja od 0,5 posto. Ukupni prihod porastao je za jedan posto.
McDonald's je u junu pokrenuo specijalnu ponudu obroka od 5 dolara na većini svojih lokacija u SAD-u. Planirano je produžiti tu ponudu u augustu kako bi se vratili kupci koji su prestali jesti vani.
Izvršni direktor Chris Kempczinski rekao je da su potrošači postali diskriminatorniji u svojim navikama potrošnje.
“Najveći udarac za McDonald's je to što su potrošači s niskim primanjima značajno smanjili posjete i to je i više nego uzrokovalo smanjenje prometa koje McDonalds inače ima u teškim vremenima“, rekao je analitičar Edward Jones Brian Yarbrough.
Kompanije poput McDonald'sa i Starbucksa takođe su bojkotovane od potrošača zbog povezanosti s ratom u Gazi, što je pogodilo njihovu prodaju na tržištima Bliskog istoka.
FENA